Speedzone-merítés, avagy ez történt ezen a héten (2024.04.15-2024.04.21)
Időközben átnevezett Alfa Romeo, virtuális csapatás és alaposan felkészített Jeep a mindennapokra. Audikat is árultunk, illetve Csik ismét a Vespa kalandba engedett betekintést. Így telt a hetünk.
Kimondottan izgalmas tartalmakkal telt el ez a hét is. Csik először Milánóba látogatott, hogy mindent elmondjon egy most már más néven futó Alfa Romeo újdonságról, majd azt is megmutatta, hogy hogyan áll most éppen a Vespa felújítás. Pista körbevezetett minket a Speedzone Szuperkupa helyszínén és bemutatott egy hozzá nagyon közel álló Jeep modellt. Mindezek után még maradt energiája arra is, hogy néhány komoly Audi elpasszolásával segítse ki Zolit!
Szpíkzone S05E14: Már a spájzban a kínaiak! Olasz-e a lengyel Alfa? 50 éves a Golf.
Alfa Romeo ̶M̶i̶l̶a̶n̶o̶ JUNIOR (2024): Erősen pixeles ez az Alfa-álom – Speedzone-teszt
Ha minden megállapításhoz hozzágondolod, hogy “2024-hez képest”, akkor műszakilag hihetetlen érdekes a beltartalom a napokkal ezelőtt bemutatott ̶M̶i̶l̶a̶n̶ó̶b̶a̶n̶ Juniorban, a Mito és a Giulietta korábbi célközönségét megcélzó, vadonatúj kis-Alfa Romeóban. Ha viszont számodra a Giulia-Stelvio, vagy pláne az Alfetta-Montreal vonal a mérce, akkor… jobb, ha veszel egy időutazó gépet. Az autócska kinézetének megítélését pedig khm… inkább rátok bízom.
Speedzone műhely: Sebességlimit nincs!
A Speedzone Szuperkupa az első volt a sorban, egy olyan buli, ahová azok jöhettek el játszani, akik nem okvetlenül hétpróbás pilóták, csak lelkes amatőrök. Oldschool LAN-party mindenkinek, ilyen volt!
Jeep Grand Cherokee CRD Limited WK (2005): Csillagszeműek tányéraknája – Speedzone használtteszt
Ausztriában gyártott amerikai német motorral, csaknem 20 évesen, sok elektronikával? Sírógörcs a csodaváróknak, remek cimbora annak, aki tudja, mit akar.
Kihagyhatatlan ajánlatok! (Speedzone S12E40)
Bajban volt a barátunk, segítettünk! És ez neked is jó lehet. Bár mondjuk lehet, hogy nem éppen erre gondolt.
Vasárnapi Csik: Elveszünk a gépalkatrészekben
Aki azt gondolta a sztori elején, hogy egy kis ötven köbcentis segédmotort könnyű feltámasztani poraiból, pláne, mert minden alkatrészét azonnal kapni, polcról, az talán most kezdi úgy érezni – tévedett. A Vespa-restaurálás sztorijával itt csapunk csak igazán a lecsóba, pontosabban a szerkezetek közepébe.