Autós Hírek

Speedzone-merítés, avagy ez történt ezen a héten (2024.01.01-2024.01.07)

Az év első hetében megismerkedhettünk egy sokak által kedvelt népautóval, illetve utánajártunk, hogy mi van akkor, ha nem a féktárcsa okozza a kormány remegését. A Fisker újdonságát is kipróbáltuk, de azért a múltba is visszatértünk egy adás erejéig.

 

Új évet kezdtünk, azonban van, ami változatlan. Ez pedig a Speedzone, azaz megint érdekes tartalmakkal találkozhattatok a héten. Először is megnéztük, hogy kell-e félni a használt Passat B5.5-től és az 1.9 PD TDI motortól, majd utánajártunk annak is, hogy fékezéskor mi okozhat még kormányremegést a féktárcsán kívül. Debütált egy új Speedcast-formátum is, melyben ti kérdezhettek tőlünk, majd a Fisker következő nagy dobását is megnéztük. Szombaton egy érdekes emberrel ismerkedhettünk meg, aki egyenesen a múltba repített minket vissza.

Volkswagen Passat 1.9 PD TDI 4motion (2003): Mindenki kedvence – Speedzone használtteszt

Nemcsak a Volkswagen csinált nagy pénzt a Passat B5.5-össel, de a nepperek és a szervizek is jól jártak, s volt sok elégedett tulajdonos is. De vajon miért volt ennyire népszerű? Ezt próbáljuk kideríteni egy igazi, lakossági példányt tesztelve.

Speedzone műhely: Remeg? Nem a féktárcsa a baj

Gyakran gondoljuk a fékezéskori kormány remegésre, hogy a féktárcsa okozza, pedig ez csak az egyik része a problémának. Elmondjuk mi a másik okozója a kormány tipikus remegésének.

Speedcast (S02E01): Szerkesztőségi évindító

Ha csütörtök akkor Speedcast! Kivételesen élőben jelentekzünk a szerkesztőségi különkiadással.

Fisker Ocean: Egy Fisker, aminek jó a karmája? – Speedzone teszt

Gigantikus akku, 700+ kilométeres hatótáv, 3,7-es gyorsulás, egy gombnyomásra aktiválható, hat ablakot és egy üvegtetőt kinyitó California mód, 17,3-as, fekvő állásban is működő központi kijelző, aluváz, ausztriai gyártás a Magnánál – a Fisker Ocean tényleg hoz egy speciális ízt az autógyártásba. De valahogy, valami mégsem egészen komplett ezen az autón…

Az ízes kreténségek Lacija (Speedzone S12E26)

Házilag reszelt ötvenes évekbeli Csepel versenymotortól a királytengelyes Ducatiig. Háború előtti Topolinótól a hatvanas évek legendás Honda zsebrakétáig. Mindenbe belenyúl. De úgy teszi, ahogy csak egy mérnök nyúl bele valamibe – például minden járművével úgy kezdi a viszonyt, hogy a benne levő olajat tribológiai vizsgálatnak veti alá. Ismerjétek meg a veteránozás egyik legjózanabb legtébolyultjabbikát, Hordós Lacit.

Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button