Autós Hírek

Rövidtávú előfizetéssel próbál vásárlókat találni az Ioniq 5-re a Hyundai

Amerikában nem éppen hagyományos módszerrel próbálja rávenni az embereket a Hyundai arra, hogy elektromos autót vegyenek. Először 1-3 hónap közötti előfizetési rendszerrel ki lehet próbálni a kocsit, majd ha tetszik, akkor lehet a kasszához fáradni!

 

Bár egyre több csatornán lehet hallani, hogy az elektromos autó jelenti a jövő mobilitását, sokan nem veszik rá magukat a váltásra. Persze, ez érthető is, hiszen egyesek számára a töltés folyamata megoldandó problémát jelent még, ám a legtöbben az elemzők szerint egyszerűen csak azért ódzkodnak az újdonságtól, mert azt még nem próbálták ki, nem tudják hova tenni a mindennapokban.

Ezt a helyzetet próbálja most a Hyundai leküzdeni Amerikában, ott ugyanis előfizetéses rendszerben lehet kipróbálni az Ioniq 5 elektromos autót. Egy és három hónap közötti használatról van szó némi pénzért cserébe.

De miért nem egyszerűen csak bemutató vezetéseket szervez a koreai gyártó? Mert a felhasználóknak mindennapi helyzetekben kell megtapasztalniuk azt, hogy mennyire tudnak azonosulni a villanyautózással jelenleg. Ezt pedig nem lehet pár órába belesűríteni értelemszerűen.

“Ha kipróbálod vásárlás előtt, akkor meglátod, hogy működőképes dologról beszélünk mindennapi szinten, tehát bátrabban ugrasz bele a vásárlásba is. Mi legalábbis arra számítunk, hogy aki kipróbálja, abban felébred a vásárlási vágy is!”- mondta Olabisi Boyle, a Hyundai Motor North America termékfejlesztési igazgatója az Automotive News újságírójának.

Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button