Autós Hírek

Mokka arcot kapott az Opel Crossland is

A Mokka premierjénél hangoztatták a németek, hogy az autóval együtt a cég új márkaarculata is debütált. Nem túloztak, elkezdték ráhúzni a paletta többi tagjára is az új orrkialakítást. Most a Crossland kapta meg a jellegzetes plexi rostélyt az elejére.

 

Az Opel pár hónappal ezelőtt a Mokka új generációjával lényegében új fejezetet kezdett a márka életében. Nem csak a hangsúlyos villanyosítás kezdődött meg, hanem elrajtolt egy az eddigiektől teljesen eltérő formai irányzat, mely szépen lassan a paletta többi tagját is utoléri.

Most például a Crossland kapott egy kis ráncfelvarrást, hogy magára ölthesse az először villanyos sajátosságnak hitt plexi rostélyos orrkialakítást. Persze, nem csak ennyiből áll a beavatkozás, ugyanis az egész lökhárító és a fényszórók rajzolata is megváltozott, hátul pedig sötétebb betétet kaptak a fényforrások, illetve egészen ezek aljáig húzták le vizuálisan egy feketére fényezett résszel a hátsó szélvédő vonalát. Érkezett egy új felszereltség is a kínálatba GS Line+ néven, mely fekete 17-es felni szettet, alapáron feketére fényezett tetőt és LED-es hátsó lámpákat jelent többnyire.

A belső térben nem változtattak ennyire látványosan a németek, egyedül az infotainment rendszer fejlesztését érdemes itt kiemelni, mely most már Multimedia Navi Pro 8 csomaggal és a hozzá járó Android Auto illetve Apple Carplay támogatással is kérhető.

Bár kívülről nem látszik, az Opel közleménye szerint dolgoztak egy keveset a futómű finomhangolásán is, azaz teljesen áttervezett rugók és lengéscsillapítók találhatók az elől McPherson, hátul pedig csatolt lengőkaros felfüggesztésben. Ezzel, na meg az új kormány hangolással a kényelem és a mozgékonyság optimális egyensúlyát ígérik az új vásárlóknak a gyáriak.

A motorpaletta lényegében változatlanul maradt meg, azaz benzines fronton továbbra is az 1,2 literes egységre támaszkodhatunk szívó kivitelben 83, turbósként viszont már 110 vagy 130 lóerős teljesítménnyel. A gázolajosokat szintén ugyan úgy az eddigi 1,5 literes DT és DTH motorok képviselik 108 vagy éppen 120 lóerős tudással.

Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button