Mokka arcot kapott az Opel Crossland is
A Mokka premierjénél hangoztatták a németek, hogy az autóval együtt a cég új márkaarculata is debütált. Nem túloztak, elkezdték ráhúzni a paletta többi tagjára is az új orrkialakítást. Most a Crossland kapta meg a jellegzetes plexi rostélyt az elejére.
Az Opel pár hónappal ezelőtt a Mokka új generációjával lényegében új fejezetet kezdett a márka életében. Nem csak a hangsúlyos villanyosítás kezdődött meg, hanem elrajtolt egy az eddigiektől teljesen eltérő formai irányzat, mely szépen lassan a paletta többi tagját is utoléri.
Most például a Crossland kapott egy kis ráncfelvarrást, hogy magára ölthesse az először villanyos sajátosságnak hitt plexi rostélyos orrkialakítást. Persze, nem csak ennyiből áll a beavatkozás, ugyanis az egész lökhárító és a fényszórók rajzolata is megváltozott, hátul pedig sötétebb betétet kaptak a fényforrások, illetve egészen ezek aljáig húzták le vizuálisan egy feketére fényezett résszel a hátsó szélvédő vonalát. Érkezett egy új felszereltség is a kínálatba GS Line+ néven, mely fekete 17-es felni szettet, alapáron feketére fényezett tetőt és LED-es hátsó lámpákat jelent többnyire.
A belső térben nem változtattak ennyire látványosan a németek, egyedül az infotainment rendszer fejlesztését érdemes itt kiemelni, mely most már Multimedia Navi Pro 8 csomaggal és a hozzá járó Android Auto illetve Apple Carplay támogatással is kérhető.
Bár kívülről nem látszik, az Opel közleménye szerint dolgoztak egy keveset a futómű finomhangolásán is, azaz teljesen áttervezett rugók és lengéscsillapítók találhatók az elől McPherson, hátul pedig csatolt lengőkaros felfüggesztésben. Ezzel, na meg az új kormány hangolással a kényelem és a mozgékonyság optimális egyensúlyát ígérik az új vásárlóknak a gyáriak.
A motorpaletta lényegében változatlanul maradt meg, azaz benzines fronton továbbra is az 1,2 literes egységre támaszkodhatunk szívó kivitelben 83, turbósként viszont már 110 vagy 130 lóerős teljesítménnyel. A gázolajosokat szintén ugyan úgy az eddigi 1,5 literes DT és DTH motorok képviselik 108 vagy éppen 120 lóerős tudással.