______________________________________________________________
hirdetés
Autós Hírek

Dizájnt vált az Opel

hirdetés

Az elektromos paletta egyre hangsúlyosabb felépítésével új korszak köszönt be az Opelnél is, ami természetesen új dizájnt is jelent a márka életében. Most be is mutatták a letisztult emblémát meg a kötelező körítéseket is.

 

Ahogy korábban már a Volkswagen és a BMW is meglépte, az Opel is új dizájnnal vág neki az elektromos korszaknak. Most egy kedvcsináló videóban mutatja be a német gyártó, hogy mi változott és milyen irányba.

Azonnal fetűnhet, hogy maga az embléma gyakorlatilag ugyan az, amit már 2017-ben is láthattunk (na jó, a karima picit vékonyabb), csupán a körítés és a betűtípus változott meg. A sárga háttér rikítóbb, mint eddig bármikor, az új árnyalat pedig “Neon Opel sárga” elnevezéssel került bejelentésre. Élénk, szinte neonfénnyel világító háttér? Ezt fogjuk fel nyugodtan utalásként a villanyosítás folyamatára!

hirdetés

Nem túl szembetűnő, de az Opel hivatalos betűtípusa is új. Az Opel Next néven levédetett megoldás sincs túlbonyolítva, azaz mondhatjuk, hogy a gyártó minden téren az egyszerűség hajkurászásával szerette volna elérni a modern benyomást.

Az új gyári dizájn jövő év első felétől érvényesül igazán, ekkor érkezik meg a kereskedésekbe ugyanis az új Mokka és a Crossland, melyek már a most bemutatott elemeket hordozzák magukon.

hirdetés
Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button