______________________________________________________________
hirdetés
Autós Hírek

Pici benzines újonnan vagy normál dízel 100 ezer fölött? Kérdezz-Felelek Extra

hirdetés

Sokan tartanak attól, hogy a kisköbcentis benzines erőforrások nem elég tartósak. Na de mi a helyzet akkor, ha teljesen újonnan vásároljuk? Vagy inkább ugorjunk bele egy nagyobb dízelbe 100 ezer kilométeres futásteljesítmény felett? Melyik szolgálhat ki tovább? Pista válaszol!

 

Előfordul, hogy a költségvetésbe úgy fér bele egy autó, hogy több szempontból is mérlegelni kell. Újonnan például egy kisköbcentis benzines már befigyelhet, de a nagyobb dízel már csak használtan játszik. Olvasónk is azon dilemmázik, hogy melyik lehetőséggel járhat jobban hosszútávon.

“Szia Pista!

Segítséged szeretném kérni. Véleményed szerint mivel járnék jobban(fenttarthatóság, megbízhatóság, a fő szempont)? Egyszerűsítve melyik bírja 250-300 ezer km-ig “motor bontás” nélkül?

hirdetés

Évi 30-35 ezer km futás mellett új autóban lévő 1.5 tsi vagy 100-150 ezer kmt futott 2.0 cr tdi? Újban Skoda Scala, használatban Octavia lenne a kiszemelt. Illetve használtban a dsg mennyire rizikó faktor szerinted?

Remélem sikerült nagy vonalakban összefoglalnom mit is szeretnék.
Ha időd úgy engedi és bármi tanáccsal segítenél azt nagyon szépen megköszönném. Nyilván ha nem foglalkozol eme levéllel sem lesz harag megértem és továbbra is nézni foglak titeket így is úgy is. 🙂
Bocsi ha túl hosszú lett.

További szép estét illetve jó pihenést.

hirdetés

Üdv.: Bálint”

A szempont tehát a megbízhatóság és a hosszútávú használat. Lássuk, Pista milyen tanácsokkal szolgálhat.

Szia Bálint!

Nézd, az új az új. Azon van gari, amely sajnos nem azt mondja, hogy sosem lesz baja, viszont amíg él (érdemes kiterjesztettet is venni), addig védve vagy úgy-ahogy.

Jó lehet a használt dízel is, de abban mindig van taposóakna. Minden használtautóban.

Az újabb – közvetlen- és direktbefecskendezéses – ezerötös turbómotorok már kokszosodás szempontjából megbízhatóbbak. Én is éppen benne vagyok egy hosszabbtávú ilyen turbómotor-tesztelésben, éppen a kíváncsiság az egyik fő indok.

Nagyon sok múlik azon, hogy észnél legyen a user és ne csodát várjon, hanem tegyen is érte. Csoda nincs, hinni pedig a templomban kell, Marsellus Wallace is megmondta.

Üdv!
Pista

Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button