Mild hibrid lett a Suzuki Swift Sport, igaz emiatt vesztett a dinamizmusából is.
Általában a sportos modelleket úgy fejlesztik a gyártók, hogy minden egyes frissítéssel erősítsenek rajtuk. A Suzuki most inkább a takarékosabb irányba mozdult el, ami miatt valamivel gyengébb lett 2020-ra a Swift Sport.
A Suzuki lerántotta a leplet a Swift Sport 2020-as frissítéséről. Igazság szerint nincs meglepetés a dologban, hiszen akárcsak a paletta többi tagja, most már ez a modell is mild hibridként kapható, viszont jobban belegondolva mégis felfedezhető egy szokatlan fordulat: a frissebb verzió gyengébb, mint az eddigi.
Az történt ugyanis, hogy a takarékosság jegyében a Vitara és az SX4 S-Cross hajtáslánca jelent meg az autóban, azaz továbbra is marad az 1,4 literes turbós négyhengeres egység, ám ez a változat a 48 voltos akkumulátorral és az indító- , illetve rásegítő elektromotorral kiegészítve már “csak” 130 lóerőt képes leadni az eddigi 140 helyett. Ennek, és a 15 kilós súlytöbbletnek köszönhetően érezhetően visszafogottabb lett a dinamizmus, a 100-as sprintet például kerek egy másodperccel lassabban teljesíti az újdonság. Cserébe viszont kevesebbet eszik a Swift Sport és a károsanyag-kibocsátását is sikerült 127 g/km-re csökkenteni.
De hogy ne csak az legyen kihangsúlyozva, amiben kevesebb a 2020-as modellévre felkészített Sport: most már alapáron kapjuk meg a LED-es fényszórókat és az adaptív tempomatot, az extra listában pedig megjelent az oldalról érkező forgalmat is figyelő balesetmegelőző rendszer és táblafelismerő is.