Megújult a Toyota Camry európai hibrid változata
A Toyota egy kis ráncfelvarrásnak vetette alá a Camry nálunk is kapható hibrid változatát. A külső és a belső egyaránt kapott kozmetikai igazítást, de a lényeg, azaz a hajtáslánc továbbra is változatlan.
A Toyota ugyan csak 2019 elején kezdte el forgalmazni a Camry hibrid változatát Európában, most mégis hozzányúltak egy gyors ráncfelvarrás erejéig. A 2021-es modellévtől ennek köszönhetően már nagyobb méretű hűtőráccsal és új lökhárító kiképzéssel készül az autó, aminek a hátsó része gyakorlatilag változatlan maradt.
A belső térben könnyebben tetten érhető a beavatkozás, hiszen például teljesen új az infotainment rendszer kijelzője, mely nem csak nagyobb az eddiginél, hanem érezhetően feljebb is lett pozícionálva a műszerfalon. Ez egyben azzal is jár, hogy az eddig megszokott “beépített” dizájn helyett a most már sok gyártó által használt “lebegő tablet” elrendezést alakították ki a gyáriak. Ami még ennél is fontosabb, hogy a Toyota információi szerint gyorsabb is lett a rendszer, illetve pontosabban reagál az érintésekre is a kijelző felülete.
Felkerült az opciós listára két új bőrbelső is bézs illetve fekete színben, illetve a műszerfalra kérhető mostantól feketített faborítás vagy titán hatású felület is. Természetesen a legújabb Toyota Safety Sense csomag sem maradhat le mostantól a Camry tárházából sem, ami többek között olyan elemeket foglal magába, mint például az aktív balesetmegelőző rendszer vagy éppen a közlekedési táblákra is reagáló intelligens adaptív tempomat.
A hajtáslánc változatlan maradt, azaz továbbra is a 2,5 literes négyhengeres benzines erőforrás és a hozzá társított elektromos motor adja le a 218 lóerőnyi összteljesítményt.