Autós Hírek

Frissítést kapott a Hyundai i30

Az i30 N már a múlté, de ez nem jelenti azt, hogy a Hyundai az alap i30 kínálatot is elengedné. Most frissítettek is egy kicsit a modellen a gyáriak.

 

Pár héttel ezelőtt, derült égből villámcsapásként érkezett a hír, hogy a Hyundai elkaszálta a belsőégésű motorral szerelt N-es modelljeit. Ez természetesen az i30 N végét is jelentette, de szó sincs arról, hogy az alap i30 is menne ezzel együtt a levesbe. Olyannyira, hogy a 2017-óta jelen lévő és 2020-ban egyszer már frissített jelenlegi generációt most megint modernizálták egy kicsit.

Dizájn tekintetében jóval letisztultabb lett az összkép, ami főleg a kevésbé feltűnő és most már fekete hűtőrács kialakításnak köszönhető. Egyszerűsödött a ködfényszórókat magába foglaló betétek rajzolata is, azaz most már szimplán csak kettéosztja a szóban forgó elemet a díszítő csík és nem három felé, mint eddig.

Szintén fontos változás, hogy most már alapáron LED-esek a fényforrások, illetve a 16 colos felnik is új dizájnt kaptak.

Belül új betétekkel találkozhatunk, illetve a digitális műszeregységet lehet még igazi újdonságként említeni, mely alapáron igencsak aprócska (4,2 colos) de opciós tételként rendelhetővé vált egy 10,25 colos kialakítás is, ami már rendesen kitölti a kormány mögötti teret. A modernizálás eredménye, hogy megjelentek az USB-C csatlakozók is az utastérben, illetve aktív balesetmegelőző és vezetést segítő rendszerből is több van az alapáras és az opciós listán is.

Miután az i30 N kiesett (csak a külsőt sportosító N Line csomag maradt meg), a motorpaletta most már csak két egységet tartalmaz. Ezek a 120 lóerős 1 literes háromhengeres és a 159 lovas 1,5 literes négyhengeres benzines erőforrások, melyek természetesen mild hibrid hajtással is el vannak látva.

Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button