______________________________________________________________
hirdetés
Autós Hírek

Itt a Peugeot új emblémája és némi információ a gyártó jövőre vonatkozó terveiről

hirdetés

Mint mostanság megannyi más gyártó, a Peugeot is megújította az embléma dizájnját, ezzel jelképezve, hogy új korszak veszi kezdetét a márka életében. Piaci újrapozicionálásra is számíthatunk.

 

Az elektromos korszak beköszöntével számos gyártó döntött úgy, hogy új márkaarculatot alakít ki, melynek meghatározó része az eddig használt embléma megváltoztatása is. Egyesek egyszerűsítenek, mások pedig inkább a dizájnra mennek rá. Pont úgy, mint ahogy most azt a Peugeot is tette a Stellantis alatti korszak megkezdéseként.

Az oldalra karmoló oroszlánból most már csak annak a fejrészét láthatjuk majd a francia gyártó termékein, felette pedig hangsúlyos Peugeot felirat díszeleg. A koncepció teljesen újnak tűnhet, bár a márka történetét ismerő olvasóinknak okkal lehet “deja vu” érzésük. Bizony, ezt a megoldást a Peugeot már alkalmazta egyszer a 60-as években, csak akkor a felirat még nem jelent meg a pajzs alakú logóban.

hirdetés

Ezzel együtt a franciák arra is kitértek, hogy a jövőben a márka feljebb lesz pozicionálva a piacon, azaz még több prémiumra törekednek majd, ami józanul gondolkodva persze az autók árának növekedését is jelenti egyben. Az idén bemutatásra kerülő új 308-as generáció például már ezen elvek szerint lép majd a piacra valamikor az év második felében.

Fontos változás még, hogy bár az elkövetkező években megmarad a fizikai értékesítési hálózat, a Peugeot egyre nagyobb hangsúlyt fektet majd az online értékesítésekre is, melynek egyik eszköze a teljesen megújuló honlapjuk lesz.

hirdetés
Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button