Autós Hírek

Felfrissült a legkisebb Hyundai

A Hyundai i10 ráncfelvarrása igencsak visszafogottra sikerült, de a sok kis apró változtatásnak köszönhetően mégis érezhetően felfrissült a kis városi járgány.

 

Az autóipari szereplők sorra engedik el a kis városi minik kezét, hiszen ez az a kategória, melyen leginkább érezhető az autók drágulásának hatása, ebből fakadóan pedig alig keresnek valamit rajtuk a gyártók. A Hyundai viszont egyelőre még a palettán tartja az i10 kisautót, sőt, most még egy kisebb frissítést is eszközöltek hozzá.

Erre azért volt szükség, mert a bemutatása óta eltelt négy év, így a megtervezett modellciklus feléhez ért az autó. Összességében még így is sokáig húzták a beavatkozást a gyáriak, hiszen a technika ma már sokkal gyorsabban fejlődik, mint 5-10 évvel ezelőtt.

Külső tekintetében a legfeltűnőbb változás a lökhárítónál keresendő. Megváltozott ugyanis a légbeömlők rajzolata és a hűtőrács is méhsejtes dizájnt kapott. Hátul a LED-es fényforrások megjelenése számít igazi újdonságnak, illetve megjelent a kínálatban egy új 16-os könnyűfém felni garnitúra is. Ezzel együtt a színválasztékot is frissítették a gyáriak, azaz most már Lumen szürke és Meta kék fényezéssel is kérhető az aprócska Hyundai.

A belső térben új kárpit dizájnnal találkozhatunk, illetve most már a lábtér is kap hangulatvilágítást. Új rendelhető extra a “Lila csomag”, mely természetesen lila díszítő elemeket, varrásokat és légbeömlő gyűrűket foglal magába.

Szintén új a 4,2 colos digitális műszeregység, melyhez egy 8 colos tapogatható infotainment kijelző is tartozik. Mostantól az i10 is rendelkezik vezeték nélküli mobiltöltő lehetőséggel, illetve elől és hátul is megjelentek a korszerű USB-C csatlakozók.

A gyáriak közleménye utalást sem tesz a hajtásláncok felfrissítésére, így ott nem igazán számíthatunk változásokra. Ezek szerint továbbra is marad az 1 literes háromhengeres, illetve az 1,2 literes négyhengeres erőforrásokra felépülő kínálat, 67 és 100 lóerő között húzódó teljesítményskálával.

Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button