______________________________________________________________
hirdetés
Autós Hírek

Ennyi álcázófóliát használt el tavaly a Nissan

hirdetés

Ugyan felhasználói szempontból nem igazán mérvadó, ám mégis érdekes adat, hogy egy márka egy év alatt mennyi fóliát használ el az új modellek álcázására. A Nissan nem titkolja, hogy mennyi anyagot használtak el erre 2020-ban.

 

Bár a mai világban a profi kamerákkal felszerelt mobilok és az állandó online kapcsolat miatt elég nehéz bármit is hosszabb ideig titokban tartani, a gyártók azért próbálkoznak lelkesen álcázásokkal. Na de miért is kell álcázni? Mert a közúti tesztek miatt nem lehet egy szobában elzárva tartani az újdonságokat a hivatalos premierig, az pedig sehogy sem lenne szerencsés, ha addig mindenki megismerné a bemutatásra váró modellek dizájnját.

Tehát ezért van az, hogy az ilyen tesztpéldányokat alaposan fóliázva láthatjuk az első időben általában olyan mintázattal, ami a szemet becsapva elrejti a domborulatokat a kíváncsiskodók elől.

hirdetés

Felmerül a kérdés, hogy erre a célra vajon mennyi fóliát használ el egy-egy autógyártó? Természetesen ez erősen függ attól, hogy egy év alatt hány modellt kell takargatni és azt miképpen oldják meg a szakemberek. A Nissan viszont most konkrét adatokkal állt elő, aminek köszönhetően képbe kerülhetünk a számok nagyságával kapcsolatban.

A japán gyártó a tavalyi év folyamán tehát több mint 3 kilométernyi (a fóliacsík magassága nem ismert) fóliát használt el erre a célra, különböző dizájn és anyaghasználattal. A gyáriak azt is elárulták, hogy a mintázat teljesen random, azaz nem határozzák meg előre, hogy milyen autót melyik fóliával burkolnak majd be, az viszont természetesen előre meg van szabva, hogy mennyi részlet látszódhat belőle.

hirdetés

 

Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button