______________________________________________________________
hirdetés
Autós Hírek

Duplán számlázott a Tesla, futnak a pénzük után a vásárlók

hirdetés

Bár manapság az online autóvásárlás egyre nagyobb figyelmet kap, sokak nem nagyon bíznak az ilyen jellegű tranzakciókban. Néhány amerikai Tesla ügyfél esete világít rá arra, hogy miért is.

 

A virtuális világ egyre hangsúlyosabban van jelen a mindennapi életünkben. Ma már dolgozhatunk az otthon kényelméből, értekezleteket bonyolíthatunk le, sőt még a vásárlások lebonyolításához sem kell a boltba látogatnunk. Az online adás-vétellel ráadásul már autóhoz is juthatunk, például a Tesla is lehetőséget nyújt az ilyen módon történő vásárlásokra.

A dolog azonban még nem teljesen problémamentes, legalábbis erre világít rá egy tucat új Tesla tulajdonos esete, akiknek a bankszámlájáról duplán vonta le a több tízezer dolláros árat a cég a CNBC jelentése szerint. Az eset pikantériája, hogy a károsultak a beszámolók alapján ugyan megkeresték az elektromos gyártót, ám onnan elhajtották őket azzal, hogy a bankjuknál igényeljék a tranzakció visszafordítását. Elég furcsa hozzáállás, főleg annak tekintetében, hogy nem aprópénzről van szó.

hirdetés

Ott van például mindjárt Tom Slattery esete, aki egy Tesla Model Y boldog tulajdonosa lehetne, ha elmondása szerint az 53 ezer dolláros autó nem került volna 106 ezer dollárjába. Slattery ráadásul azt is elmondta, hogy érthetetlen módon a második vételár levonás úgy történt meg, hogy arról sem SMS, sem pedig e-mail üzenetet nem kapott, csupán a bankszámláját ellenőrizve vette észre azt.

“Hihetetlen, hogy lényegében 53 ezer dollárt loptak el a bankszámlámról úgy, hogy egy telefont, SMS-t vagy bármi megkeresést nem kaptam. Az is felháborító, hogy a probléma megoldása szemlátomást senkinek sem sürgős”- mondta Tom, utalva arra, hogy a bank szerint a visszafizetés akkor gyorsabb, ha azt a Tesla is kezdeményezi, de a gyártó erre nem hajlandó a korábbi megállapítás szerint.

hirdetés

Nagyon úgy tűnik, hogy nem csak Slattery járt rosszul az elmúlt hónapokban, a CNBC ugyanis eddig csaknem egy tucat másik károsultat is felkutatott és ellenőrizte a vásárlási és tranzakciós előzményüket. Minden esetben ugyan az történt: a pénz duplán vonódott le, a Tesla pedig a bank felé tereli a dolgot. Szerencsére úgy néz ki, hogy a banki tranzakció visszafordítással orvosolható lesz a probléma a szakértők szerint, de ez időbe telik. Talán 10 nap, de lehet több is, mire bejelentés után történik valami az elveszett tízezer dollárok ügyében.

 

Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button