Belépő szinttel bővül az elektromos Porsche Taycan paletta
A Porsche elektromos piacra belépése az elmúlt év egyik legnagyobb dobása volt. A Taycan ugyanis egy minden tekintetben kiváló villanyos gépezet. Na jó, az ára igen borsos, ezen faragnak majd a gyáriak a későbbiekben.
Az elektromos autózás mérföldkövének számított, amikor tavaly a Porsche is beszállt a villanyos járgányok szerelmeseiért vívott harcba. Ráadásul nem is akárhogyan tették ezt meg a németek, a Taycan ugyanis hangtalanul, de meg tudott maradni igazi Porsche modellnek. Úgy erős, hogy közben a hatótáv is elfogadható, összkerekes létére játékos és benne van a prémium érzet. Éppen ahogy annak lennie kell!
Természetesen nem egy olcsóságról beszélünk (sose volt az egy Porsche), ám aki sokallja a jelenlegi 35 milliós induló árat, amit a 4S kivitelért kérnek el (ezen felül van még a Turbo és a Turbo S), annak jó hír lehet, hogy egy olcsóbb kivitel is érkezik a következő egy éven belül.
Ezt maga Dr. Michael Steiner, a márka fejlesztési igazgatója árulta el, így kezelhetjük ténynek a feltételezést nyugodtan. ” Lesz egy kizárólag a hátsó kerekeket hajtó Taycan változat is a jelenleginél kisebb akkumulátor csomaggal a jó ár-érték arány érdekében. Ez nem csak azoknak lehet alternatíva, akik érzékenyek az árazásra, hanem azoknak is, akiknek nincs szüksége mind a két tengely hajtására”- mondta Steiner.
Azt is megtudhattuk, hogy ez a belépő modell először Kínában kerül majd a kereskedésekbe, de természetesen egy globális modellről van szó, így az elkövetkező 12 hónapban hozzánk is megérkezhet az egyelőre ismeretlen hatótávval és teljesítménnyel rendelkező variáns.