______________________________________________________________
hirdetés
Autós Hírek

Válaszolt a kritizálóknak a BMW, de célt tévesztett az egyik visszavágás

hirdetés

Persze, valahol érthető is, hogy elszakadt a BMW-nél a cérna a mostanság feléjük özönlő, sokszor nyomdafestéket nem tűrő bírálatok miatt, viszont visszafelé is elsülhet a nem éppen barátságos kommunikáció.

 

Nem könnyű manapság BMW fejlesztőnek lenni, az új bajor termékek ugyanis dizájn és funkciók terén folyamatosan komoly kritikákba ütköznek. Ezek többnyire a közösségi felületeken ezerszámra felbukkanó kommentekben nyilvánulnak meg, a tényleges vásárlók és az autókat tesztelők sokszor pontosan a másik oldalon állnak. Ezért is érthetetlen, hogy miért vette annyira magára a BMW a közösségi médiában záporozó megjegyzéseket, hiszen ezek többsége valljuk be, olyan emberektől származik, akiknek döntő többsége amúgy sem a márka vásárlói célközönsége.

Na de megtörtént, a BMW tényleg beleállt a vitába az új elektromos iX kapcsán először egy videóval, majd egy igencsak erős Twitter bejegyzéssel is. A videóban konkrét üzeneteket jelenítenek meg, amik alatt a narrátor végig arról beszél, hogy miért nem szerencsés, ha elzárkózunk az újdonságok elől.

hirdetés

hirdetés

Ez még frappáns és teljesen rendben is van, de sokak szerint a Twitter bejegyzésükkel már túl messzire mentek a marketingesek. Az ugyanis úgy kezdődik, hogy “Ok, Boomer. And what’s your reason not to change?”, ami a szlenget is lefordítva annyit tesz, hogy “Köszi a véleményt, de kit érdekel? És neked mi az okod arra, hogy ne változtass?”. A Boomer-ezés amúgy sem túl illendő, bármennyire is elterjedt szleng manapság, ugyanis azzal a jelző eredeti jelentésében az idősebb, sok tekintetben konzervatívabb és visszafogottabb korosztályt sértegetjük, hiszen a szó eredete még a második világháború utáni időkre vezethető vissza.

A „boomerek” azok, akik 1946 és 1964 között születtek. Ebben az időszakban robbanásszerűen megnőtt a születések száma, innen ered a „bébibumm” elnevezés is. Tehát most a BMW pont a számára óriási potenciális vásárlóerővel és általánosságban nagyobb financiális háttérrel rendelkező idősebb generációt (a BMW vásárlók 59 százaléka 56 év feletti és a 65 év felettiek aránya is több mint 30 százalék a legújabb felmérések szerint) találta meg ezzel a valószínűleg nem túl meggondolt elszólással. Én személy szerint nem hinném, hogy ők kommentelnek általánosságban ilyen agresszívan a BMW újdonságaival kapcsolatban…

Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button