Átalakulnak az OMV arculati elemei
Európában hét országban alakítja át az arculati elemeit az OMV az elkövetkező három évben. A fenntarthatóságra helyezi a hangsúlyt a cég a jövőben, melyet kifejez az új logó és a szlogen is.
Az OMV a jelenlegi arculati elemeit még 1995-ben alakította ki, azaz mindenképpen ideje egy picit belenyúlni az eddigi dizájnba. És ha már úgy is változtatni kell, mindenképpen érdemes az új vonulatba belevenni a cég jövőbeli törekvéseit is.
Pontosan ez történik meg az OMV közleménye szerint Európa hét országában, köztük Magyarországon is az elkövetkező három évben, azaz új márkaarculati elemekkel folytatja a működését a hálózat. Ennek egyik fontos pontja az OMV integrált, vegyipari, üzemanyag- és energiaipari tevékenységét jelképező, és a fenntarthatóságra törekvést szimbolizáló élénkzöld logó.
“Az OMV-nél azért dolgozunk, hogy segítsünk mozgásban tartani az ügyfeleinket. Célunk, hogy egyszerűsítsük és még tovább javítsuk a járművel közlekedők kiszolgálását azáltal, hogy előre látjuk a jövőbeli igényeiket, elvárásaikat, és újszerű, fenntartható szolgáltatások sorát kínáljuk számukra. Új márkaarculatunk és “Forward for Good” szlogenünk azt fejezi ki, hogy folyamatosan arra törekszünk, hogy előre lépjünk minden területen.” – mondta Kováts Botond marketing vezető.
Az új arculati elemekkel első körben a The new OMV.com oldalon találkozhatnak a szemlélődők.