Autós Hírek

Amerikainak álcázott japán? Ilyen is van már a Mitsuoka jóvoltából!

Ha az utóbbi évek ázsiai belpiacos autóit megismeri az ember, akkor azt hiszi, hogy már semmi újat nem hozhat számára a sors. Pedig de, például egy kilencvenes évekbeli Chevrolet Tahoe mintájára átalakított Toyota RAV4-et!

 

Az ázsiai belpiacos autók alapvetően különböznek attól, amit mi itt Európában megszokhattunk. Arrafelé semmi sem szent ha feltűnésről van szó és ezt még megfejelhetjük azzal, hogy az ottaniak ízlése teljesen más, mint a miénk. Na jó, ez főleg Kínára és Koreára igaz, de azért Japán is ott van a szeren, ha eltekintünk attól a pár általunk is ismert JDM modelltől, amik lényegében a legendák táborát népesítik.

Na, szóval itt vagyunk Japánban egy helyi autógyártó és átalakító céggel, mely Mitsuoka névre hallgat. A srácok szeretik az amerikai autókat, ezt már a Corvette mintára átalakított MX-5 óta (Mitsuoka Rock Star) nem tudják letagadni. Most is ebbe az irányba mentek el, de a jelenlegi projektnél a praktikumra is szükség volt, így sportkocsi nem igazán jöhetett szóba. Mi legyen akkor? Persze, hogy egy SUV, amit a 90-es évek amerikai divatja szerint rajzoltak át.

A kiindulása alap a Toyota RAV4 volt, melyből sok munka és agyalás után lett egy Chevrolet Tahoe hasonmás Mitsuoka Buddy néven. Ugye, hogy milyen ízléstelen? Persze, hogy nem az, hiszen bármire húzod rá az amerikai izom arculatot, az csak jól nézhet ki!

Sajnos motor tekintetében szó sem lehetett az amerikai megközelítésről, pedig igazán ütős lenne, ha egy V8-as duruzsolna a Buddy orrában. Így viszont adott a Toyota motorpalettája, mely egy 2 literes 171 lóerős benzines, illetve egy 178 lovas hibrid áll jelen esetben.

És mielőtt azt hinnéd, hogy a képen látható autó az csak egy egyszeri átalakítás, akkor annyit tennénk csak hozzá, hogy a Mitsuoka november végétől veszi fel az előrendeléseket rá, azaz helyi piacos gyártóhoz mérten nagyobb megrendelésszámra számítanak.

Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button