A marketing magasiskoláját mutatta be ismét a Tesla
A Tesla ha valamihez ért az elektromos autókon kívül, az egyértelműen a marketing. Mert hát nem mindegy, hogy egy “minden időjárás ellen védő csomagot”, vagy egy egyszerű sárfogót vehetsz most át ingyen az autódhoz.
A sztori alapjául az szolgál, hogy a Tesla mérnökei lényegében minden eshetőségre gondoltak a Model 3 megalkotásakor, csak éppen arra nem, hogy az első kerék bizony felkaphatja a kavicsokat, amiket érdemes még a karosszériához csapódás előtt megfogni valamivel. A felhasználók megtapasztalták a hibát és bizony némi káromkodás mellett elkezdtek mindenféle utólagos gumi alkalmatosságot felcsavarozni az első kerék mögé, amit nem tűrhetett tovább Elon Musk cége.
Na de mennyire snassz dolog már azt kommunikálni, hogy “drága vásárlók, most utólag átvehető a szalonokban az eredetileg lemaradt sárfogó”, és mennyivel jobban hangzik, hogy megérkezett a legújabb gyári kiegészítő, az “All-Weather Protection Kit’. Bizony, a Tesla gyári sárfogója az elnevezés szerint mindenféle időjárási helyzetben védelmet nyújt.
Persze, sokat ígér a szlogen, a vásárlók viszont már azzal is megelégszenek, ha a kavicsok nem verik szét az autók oldalát. Ja, és a legfontosabb: a gyári “kit” teljesen ingyenesen jár, ha van egy Tesla a tulajdonodban.