A Jeep célja, hogy a világ legzöldebb SUV márkája legyen pár éven belül
Komoly mértékben ráfekszik a villanyosításra a Jeep, amit a PSA és az FCA csoport összeolvadása is elősegít majd a márka vezetősége szerint. A cél a teljes villanyosítás, avagy a világ legzöldebb SUV márkájának a kialakítása.
Komoly villanyosítási tervekkel vág neki a Jeep a PSA és az FCA csoport összeolvadásának. A márka vezérigazgatója Christian Meunier árulta el az Auto News magazinnak egy interjúban, majd hozzátette, hogy ők nem megoldandó problémaként tekintenek az emissziós szabályok által elengedhetetlen elektromos átállásra, hanem igazság szerint csak a lehetőségeket látják meg benne.
“A nagy nyomaték, a csendes haladás és a kivételes gyorsulás mind beleillik a márkáról alkotott képünkbe. A Jeep és a villanyosítás lényegében egyet jelent, ezért is tűztük ki a célt, hogy mi leszünk a világ legzöldebb SUV márkája a jövőben!”- hangzott a Jeep vezér beszámolója.
Érthető az optimizmus, hiszen az FCA és a PSA csoport összeolvadásával jelentős elektromos háttérhez jut a terepes márka is, ami jelentősen csökkenti a villanyos átállás költségeit. “Egyértelmű, hogy rengeteget profitál a Jeep az összeolvadásból! A közös platformok és hajtásláncok költségcsökkentést is jelentenek. Sok a lehetőség és a potenciál a dologban”- erősítette meg Meunier, majd büszkén hozzátette, hogy a terepjáró fanatikusoknak sem kell megriadniuk a fejleményektől, a Wrangler 4Xe konnektoros hibrid modell például pont nemrég teljesítette a nehéz Rubicon Trail útvonalat a Sierra Nevada hegységben kizárólag elektromos üzemmódban!