A C-HR is csatlakozik a Toyota teljesítményorientált modelljei közé
Egyelőre nem hivatalosan megerősített az információ, de nagyon úgy tűnik, hogy nemsokára a bőség zavarával találkozhat, aki sportos GR Toyotát akar vásárolni. A Corolla izmosításáról tudtunk, a C-HR viszont most bukkant fel először ezen a listán.
A Toyota a hibrid rendszerek mellett komoly hangsúlyt fektet a Gazoo Racing nevével fémjelzett teljesítményorientált modellekre. A Yaris volt a sorban az első, majd jött a Supra, de ezek csak az első lépések egy új sport paletta kiépítésében.
Már korábban elhangzott, hogy a következő GT 86 és a Corolla szintén kap GR változatot, ám most az AutoExpress a belsős informátoraira hivatkozva hozzátette a C-HR szabadidő modellt is a listához. Az is kiderült, hogy az új Yaris GR hajtáslánca kerül be a kis SUV-ba, azaz 261 (Japánban 272) lóerős teljesítménnyel és 360 Nm-es nyomatékkal számolhatnak, akik befizetnek majd a csúcsváltozatra.
A Toyota lépése csak elsőre tűnik furcsának, jobban belegondolva a konkurens márkák szinte kivétel nélkül ugyan ezt a receptet készítik éppen elő a nagyközönségnek. Elég csak a Volkswagen T-ROC R-re, a Hyundai Kona N-re vagy a nemrég bejelentett Ford Puma ST-re gondolni, és máris beláthatjuk, hogy az SUV mánia idején nincsenek a kategóriában határok, az észszerűség pedig főleg nem játszik (például Audi SQ2 13 millió forintos induló áron…).