______________________________________________________________
hirdetés
Autós Hírek

Ültetve vagy emelve? Mindenkinek kínál Jimny alternatívát a japán ESB Tuning

hirdetés

A Suzuki Jimny már önmagában egy zseniális tárgy. Na de mi van akkor, ha mégis valahogy egyedibbé tenné valaki a picinyke terepjáróját? A japán ESB Tuning terepjárásban is segíthet, de akkor is ott van veled, ha inkább kitiltanád a földutakról a járgányod.

 

Kevés olyan jó ár-érték aránnyal rendelkező autó létezik, mint a Suzuki Jimny. Már, ha éppen kapsz valahol egyet, tekintettel arra, hogy az emissziós szabályok miatt a gyártó Európában már csak tehergépjármű változatban rendelhető, ráadásul elég sokat kell várni a készlethiány miatt.

Más tészta Japán, ahol továbbra is megmaradtak a hátsó ülések, a vásárlók pedig rajonganak a szinte elpusztíthatatlan kis apróságért. Ezt használja ki az ESB Tuning cég is, mely most két csomagot is bemutatott az autóhoz.

hirdetés

Az érdekesség, hogy bár a Jimny erőssége a terepjárás, az egyik csomag pontosan ezt az értéket gyilkolja ki a modellből. Kínálnak a srácok ugyanis egy porba ültetett, slick gumikkal szerelt változatot, melynek ráadásul a szokásos szélesítések mellett a lökhárítóját is amennyire lehet megnövelték, hogy még sportosabb legyen a hatás. Persze, sportosságról csak kinézet terén beszélhetünk, az ESB ugyanis a hajtáslánchoz egyelőre nem kínál semmi okosítást, így továbbra is a helyi piacon futó 64 lóerős háromhengeres motor gondoskodik a haladásról.

Az ESB természetesen nem szerette volna teljesen elrúgni magától a terepjáró Jimny-s közösséget sem, így összeraktak egy olyan átiratot is, mely erre az értékre megy rá inkább az agresszív megjelenés helyett. Majdnem 8 centivel tovább növelték a hasmagasságot, az első lökhárítót a nagyobb terepszög érdekében pedig kisebbre szabták. Szélesítések ebben az esetben is találhatók a karosszérián, ám a fehérre festett 16 collos CLS TC01 felniken ebben az esetben már magas oldalfalú terepgumikat találhatunk.

hirdetés

A két változat tehát két külön világot képvisel, amivel nincs is semmi baj. Bizony, vannak olyan terepjárósok, akik egyébként nem törekszenek a vadon meghódítására, viszont tetszik nekik a forma. Főleg Ázsiában divat magas építésű autókat minél alacsonyabbra szabni.

Az árak hogy alakulnak? Az ültetett Jimny átalakítás a drágább, azért a csomagért 596 ezer japán jent, azaz nagyjából 1,6 millió forintot kell kifizetni. A terepes értékek tovább hangsúlyozása csupán 392 ezer japán jenbe, azaz 1,1 millió forintba kerül.

Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button