Újrapozícionál a Jaguar, ezek az új márkaarculati elemek
A Jaguar teljesen új arculati elemekkel vág neki a 2025-ös évnek. Az átalakulás egyben átpozícionálást is jelent, azaz a gyártó kipróbálja magát a luxus elektromos járgányok piacán is.
A Jaguar nemrég jelentette be, hogy új korszak kezdődik a márka történetében. Ez lényegében az elektromos autózás korszaka, melyben az angol gyártó a luxus kategóriát szeretné majd képviselni.
Természetesen az új korszak új márkaarculati elemeket kíván meg, így alaposan átszabták az eddigi jellegzetes megoldásokat, mellyel azt kommunikálják, hogy teljes mértékeben újraértelmezték azt, amit a közelmúltban képviseltek az autózásban.
A Jaguar új márkaidentitása négy elemből áll. Az első az „Eszközi Jel”, ami az új Jaguar logó, egy egyedi betűtípussal, amely a szimmetriát és egyszerűséget hangsúlyozza. A második elem a „Keresztcsík”, egy grafikai elem, amely vízszintes csíkokból áll, és várhatóan a jövőbeli modelleken is megjelenik majd.
Ezután következik az „Exuberáns Színek” kategória, amely a Jaguar művészeti kötődését tükrözi a gyártó közleménye szerint és jó eséllyel a teljes személyre szabhatóságot jelenti. Végül pedig a „Mesterjegyek” alkalmazása jelenik meg, amelyek két szimbólumból állnak. Ezek a Jaguar hagyományos ugráló leopárdja és egy új monogram, amely tartalmazza a “j” betűt és annak fordítottját is, ami az “r” betű megjelenítése ebben az esetben. Az említett elemek mindegyike megjelenik majd a decemberben bemutatásra kerülő Design Vision Concept tanulmányon, mely egy nagyméretű luxus elektromos szedán képét festi fel.
A Jaguar mindezek után az elkövetkező években nem kevesebb mint három új elektromos modell bevezetését tervezi, melyekkel egytől egyig a piac tetejét célozzák majd meg árazásban és minőségben egyaránt.