Új emblémát villantott a BMW, de egyelőre csak marketing célokra
A BMW éppen arculatváltáson megy keresztül, amihez hozzátartozik az embléma megváltoztatása is. Ez most megtörtént, ám egyelőre csak az i4 koncepción és marketing felületeken használják az átlátszó megoldást.
A BMW egyre komolyabb hangsúlyt fektet az elektromos paletta felállítására, így érthető, ha a komplett márka arculatot meg akarják változtatni. Ennek az egyik eszköze a most bemutatott új embléma is.
A leglátványosabb változás az eddigiekhez képest, hogy a híres propeller nem fekete keretbe van zárva, hanem egy átlátszó réteg veszi körül. “A BMW az ügyfél-márka kapcsolatra alapozza a jövőjét. Az új átlátszó keret ezt a nyitottságot és átláthatóságot szimbolizálja. Ezzel szeretnénk az eddiginél is nagyobb szeretettel meghívni az ügyfeleket a mi világunkba, a BMW világába” -magyarázta a döntést a bajorok marketing igazgatója.
Fontos, hogy ezt az új dizájnt egyelőre csak koncepció autókon (például i4 Concept) láthatjuk, meg néhány marketing felületen találkozhatunk majd vele. Utcai járgányokon marad a régi logó és a kereskedések jelölését sem változtatják meg.
Miért? Főleg azért, mert míg mondjuk egy digitális felületen, változó háttérrel jól nézhetnek ki az áttetsző részek, addig fehér autón vagy hirdetőtáblán a dizájn nagy része eltűnik, a megoldás teljes mértékben használhatatlanná válik.