______________________________________________________________
hirdetés
Autós Hírek

Tíz évük van bizonyítani a Stellantis márkáinak

hirdetés

A Stellantis megalakulása után egyből megkezdődtek a találgatások, hogy vajon melyik márkák maradnak meg és melyek tűnnek el a süllyesztőbe. Carlos Tavares most pontot tett a találgatások végére, azaz egyelőre mindegyik megmarad, de tíz év alatt bizonyítaniuk is kell, hogy érdemes fenntartani őket.

 

A PSA-FCA összeolvadásból idén megszületett a Stellantis, mely a világ harmadik legnagyobb autóipari összefonódása. Rengeteg márka tömörül benne, na de vajon ezek mind megmaradnak a későbbiekben? Carlos Tavares vezérigazgató elmondása alapján ezen a fronton egyelőre nem kell változásra számítani. A Stellantis első embere ugyanis kifejtette, hogy tíz év áll rendelkezésükre a márkák igazgatóinak arra, hogy bizonyítani tudják az általuk képviselt gyártók létjogosultságát.

“Mindenkinek adunk egy esélyt, ami egy tíz éves időkeretet jelent, erre az időszakra szóló támogatással. Ennyi idejük van egy megfelelő modellstratégia kidolgozásához. A vezérigazgatóknak hatékonynak kell lenniük a márka ígéretében, az ügyfelek megszólításában, a célok megfogalmazásában és a márkakommunikációban. Ha sikerrel járnak, az nagyszerű! Minden márka lehetőséget kap arra, hogy valami mást tegyen, és vonzó legyen az ügyfelek számára”- hangzott Tavares közleménye, aki hozzátette azt is, hogy nem kételkedik egyik igazgatója sikerében sem, hiszen a márkák élére a legkiválóbb szakembereket válogatták össze.

hirdetés

A Stellantis vezér külön kitért az Alfa Romeo esetére is, melynek véleménye szerint nagy változtatásokra van szüksége. “A múltban nagyon sok ügyfél akart Alfa Romeo modelleket vásárolni, mert a szemükben nagy értéket képviselt a márka. Igazuk volt, tényleg nagy értéke volt! De most más a helyzet. Javítanunk kell azon, ahogy megszólítjuk a potenciális ügyfeleket. Megszakadt a kapcsolat a modellpaletta, a márka történelme és a vásárlók között. Helyre kell hoznunk ezt a megosztottságot és meg kell értenünk, hogy kit akarunk megszólítani és a márka mely értékével kell közelítenünk. Beletelik egy kis időbe, mire ez helyre áll. Az Alfa Romeo elektromos irányba mozdul el, de mindezt a dinamizmus mellett teszi a Peugeot egykori vezérigazgatójának irányításával. Imparato egy igazi olasz, szenvedéllyel vezeti a márkát és tudja, hogy mit kell csinálnia!”

forrás: Autocar

hirdetés
Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button