Autós Hírek

Ráncfelvarrást kapott a Nissan Juke

A Nissan kis SUV-ja is megkapta a kötelező modellfrissítést. A külső dizájnt nem változtatták meg a gyáriak, de visszatért a sárga szín a kínálatba, illetve a belső térben is történtek módosítások.

 

A Nissan Juke jelenlegi generációja is elékezett a modellciklusa feléhez, így a japánok meg is ejtették rajta az ilyenkor kötelező frissítéseket, melyeket külső szemlélődő nem igazán fog észrevenni. Külső tekintetében az igazi komoly változást ugyanis az új felni, és egy visszatérő szín,a sárga jelenti.

A gyáriak közleménye szerint ugyanis ez volt az a szín, melyet a vásárlók leginkább előnyben részesítettek az előző Juke kiviteleknél és hiányoltak a mostani generációnál. Kérdés, hogy ha anno ez volt az egyik legsikeresebb árnyalat, akkor eleve miért vezették ki a kínálatból? Na mindegy, a lényeg, hogy most ismét van sárga Juke!

Külső tekintetében tehát lényegében ennyi a frissítés, a belsőt viszont jobban átdolgozták a mérnökök. Először is, javítottak az anyagok és az illesztések minőségén, ami lényegesen nagyobb komfortérzetet eredményez menet közben. Mindezek mellett nem szabad elmenni a magasabb felszereltségi szintekhez járó új infotainment kijelző mellett sem, mely most már 12,3 colos és a kényelmes használat miatt 8 fokkal meg van döntve a vezető felé.

Ezt egészíti ki a digitális műszeregység is, mely már alapáron jár alacsonyabb felszereltségi szintek esetén is. Szintén a szériafelszereltség része mostantól a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, illetve magasabb szinteken a sávot már magától is képes tartani a Juke. A tolatókamera is nagyobb felbontást kapott.

Apró, de mégis hasznos változtatás a belső térben, hogy a vásárlói visszajelzéseket figyelembe véve megnövelték a kesztyűtartó méretét, illetve átalakították a középső könyöklőt is úgy, hogy az most már jobban alátámasztja az ember karját.

Megjelent egy új felszereltségi szint is, melyet N-Sport néven találhatunk meg és természetesen sportosabb hatást kölcsönöz a kis japán SUV-nak. Ezt feketére fényezett tetővel, visszapillantóházzal és felnikkel érik el a gyáriak, illetve a belső térben is megjelenik egy sárga dizájnelem a műszerfal tetején.

Hajtásláncok tekintetében nincs változás, azaz továbbra is a 94 lóerős hibrid vagy a 117 lóerős egyliteres turbós benzines adja a választható alternatívákat.

Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button