Még erősebb lett a BMW M4
A BMW az M4-es felfrissítésével egy kis plusz erőt kínál azoknak, akik az összkerekes változatot választják ki vásárláskor.
A BMW a 4-es széria frissítéssel az M-es variánsokat is kezelésbe vette. Nem csak dizájn terén változott meg egy-két dolog, de némi plusz teljesítményt is kaphatnak a vásárlók.
Az eddig ismert 480 lóerős kézi váltós és a duplakuplungos automatával szerelt 520 lovas M4-es mellett megjelent a palettán egy kizárólag összkerékhajtással kérhető 530 lóerős kivitel is. Szó sincs viszont más motorról vagy a hajtáslánc átfaragásáról, a teljesítménytöbblet szoftveresen lett előcsalva. A nyitható tetős M4 kizárólag így, M4 Competition xDrive kivitelként érhető el, a kupé karosszériánál viszont megmaradt a két valamivel gyengébb alternatíva is.
Ezzel a kabrió 3,7 másodperc alatt gyorsul százra, a kupénak viszont elég 3,5 másodperc is ehhez a mutatványhoz. A végsebesség alapvetően 250 kilométeres óránkénti tempónál van szoftveresen leszabályozva, de ez a tiltás az M Driver opciós csomag megrendelésével kikerül a rendszerből és a kabrió 30, a kupé 40 km/órával tud gyorsabban száguldozni.
Az összkerekes M4-es természetesen továbbra is a hátsó tengelyt létesíti előnyben a hajtásnál, így még bekapcsolt DSC-vel is enged egy kis játékot a kanyarokban. Ha viszont kikapcsoljuk a segédletet, úgy a hajtás teljes mellszélességgel a hátsó tengelyen jelentkezik, komoly élmény és feladat elé állítva a sofőrt.