Limitált Ford Ranger szériát kap Európa
Kontinensünk legkeresettebb platósa egy amolyan “best of” válogatásként felfogható limitált szériát kap nemsokára. Ez a Ford Ranger Thunder, mely éppen annyira Raptor, mint amennyire WildTrak is.
A Ranger mondhatni éppen fénykorát éli, hiszen a Ford platósa lett nem meglepő módon a tavalyi év legtöbb példányszámban eladott pickup modellje. Érthető, hiszen a Ford piszkosul ért ahhoz, hogy kell jó platóst gyártani, elég csak az Amerikában évtizedek óta töretlen sikernek örvendő F-szériára gondolni. A srácok ráadásul az időzítéseket is érzik, hiszen pont a legjobbkor, az európai eladások felfutásakor érkezett meg a kínálat csúcsát jelentő Raptor kivitel is, illetve most, amikor a vírus miatt az újautó értékesítés visszaesik, egy gusztusos limitált szériával korbácsolják fel a célközönség vásárlói kedvét.
Ez a limitált széria a Thunder harmadik felvonása, mely most a “bele minden jót” elv szerint valósul meg. Az alapokat a WildTrak felszereltségi szint adja, ám a körítés teljesen egyedi. Ott van például a szürke fényezés, melyet lakkozott fekete és vörös elemekkel bolondítanak meg. Nem túlzóan, csak éppen annyira, amennyit a jó ízlés megkíván.
Na jó, a 3D kiemeléssel ellátott külső felirat egy picit látványosabb lett a kelleténél, de azért még belefér. A belső térben fekete bőrözést találhatunk, melyet vörös cérnával dobtak fel a kormányon, az üléseken de még a váltó szoknyáján is.
Természetesen minden létező extra alapáras a Thunder esetén, sőt még a Raptor kivitelnél alkalmazott tízsebességes automata váltóval párosított kétliteres duplaturbós dízel egység is benne van a csomagban a maga 213 lóerős teljesítményével és 500 Nm-es nyomatékával.
A Thunder összesen 4500 példányban készül el és 13,4 millió forintra lőtték be az árát a gyáriak. Ez ugyan valamivel több, mint amit egy WildTrak kivitelért ki kell fizetni, de azért valljuk be, többet is kapnak a vásárlók a pénzükért, meg hát mégis csak egy limitált példányszámban készülő autóról van szó..