Autós Hírek

A Mercedes megkezdte az E-osztály kupé és kabrió ráncfelvarrás kiszivárogtatását

Egy hét múlva hivatalosan is leleplezi a Mercedes az E-osztály kupé és kabrió ráncfelvarrását, de addig sem maradunk képek és információk nélkül. Először az infotainment rendszer újdonságait lengették be a gyáriak.

 

A Mercedes amikor két hónapja bemutatta a nagyközönségnek a felfrissített E-osztály szedán és kombi kivitelét, akkor ígéretet tett, hogy még nyár előtt leleplezi a kupé és a kabrió ráncfelvarrást is. Az ígéretüknek nagyon úgy néz ki, hogy eleget tudnak tenni, hiszen a hivatalos premier dátumát május 27.-ére lőtték be. A jó hír viszont, hogy ezt a hetet sem kell kibírni információmorzsák nélkül, hiszen a gyáriak elkezdték apránként szivárogtatni a részleteket. Első körben az utastérből érkezett egy kép, egészen pontosan a műszerfalat csodálhatjuk meg.

Ezen annyi látszik, hogy a szedánhoz hasonlóan a sportosabb kivitelek is megkapják az MBUX infotainment rendszer legújabb verzióját, mely a két 12,3 hüvelykes digitális panelt és az új funkciók tárházát jelenti. Természetesen lesz hangvezérlés, mely a szokásos “Hey Mercedes” felkiáltással aktiválható, viszont a finomított mesterséges intelligenciának köszönhetően a szokásos funkciókon kívül (ablakok leengedése, hűtés-fűtés beállítása, stb..) megfelelő internetkapcsolattal akár mérkőzés eredmények és egyéb hírek is lekérdezhetők lesznek, ha menet közben éppen a sportfogadásunk kimenetele miatt aggódnánk.

Megjelenik a kiterjesztett valósággal (augmented reality) megfűszerezett navigációs rendszer is a kocsi kínálatában, azaz az E-osztály kupé és kabrió is képes mostantól a vezető elé az “útra rajzolni” a megfelelő haladási irányra vonatkozó nyilacskákat. Mindezek mellett tovább fejlesztették a gyáriak a vezetést segítő rendszereket is, így például az adaptív tempomat és a sávtartó most már nem csak az előttünk haladó másik járművet követi le, hanem olyan tényezőket is figyelembe vesz, mint például az éppen aktuális sebességkorlátozások, a veszélyes kanyarok vagy éppen az útépítés miatt kihelyezett terelések. A gyáriak még azt is elárulták, hogy a 360 fokos kamera rendszer képét is átdolgozták, így jóval reálisabb képet kaphatnak a vásárlók és könnyebben boldogulhatnak majd “szorultabb” helyzetekben is, legyen szó akár parkolásról, akár szűk területek elhagyásáról.

Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button