Itt a platós Peugeot, de az igazság mégis odaát van
A Peugeot hivatalosan is bemutatta a Landtrek platós modelljét, mely ugyan feltűnő jelenség az utakon, de mégsem lesz az európai utcakép része egyelőre.
Egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a platós modellek, így érthető módon a Peugeot is szeretne magának egy szeletet abból a bizonyos tortából. Ennek az eszköze lesz a most bemutatott Landtrek platós, mely a jellegzetes Peugeot megjelenéssel bolondítja meg a kategóriára jellemző megoldásokat.
A belső tér is magán hordozza a jelenlegi paletta sajátosságait, például a Landtrek is megkapta a 3008 jellegzetes kétküllős kormányát, illetve a középkonzolon megtalálható zongora billentyűk is ismerősek lehetnek azoknak, akik láttak mostanság “oroszlános” autót. Mindezek mellett viszont mégis elüt az összkép a többi modelltől, és ez bizony az i-Cockpit hiányából ered. Bizony, a platós Peugeot vezetése közben a kormányon keresztülnézve, nem pedig afölött elpillantva kell leolvasni a műszereket.
A felszereltségre nem lehet panasz, hiszen a kétzónás digitklimától kezdve az Android Auto és Aplle CarPlay támogatáson keresztül a 360 fokos kamera rendszerig és sávtartó automatáig minden megtalálható benne. A motorpaletta viszont csupán kéttagú, egészen pontosan egy 1,9 literes dízel (150 le) és egy 2,4 literes turbós benzines (210 le) közül választhatnak a vásárlók.
Apropó vásárlók! Még mielőtt bárki beleélné magát, sajnos a Landtrek európai forgalmazása jelenleg nincs tervben. Az elsődleges piac Dél-Amerika és Afrika, ehhez csatlakozhat a későbbiekben esetleg Kína és Japán is.