______________________________________________________________
hirdetés
Autós Hírek

Itt a Mokka, az újgenerációs Opelek első fecskéje

hirdetés

Most már nem csak a spéci elejét nézhetjük meg, hanem itt van teljes egészében az Opel Mokka. A belső tér is tartogat meglepetéseket.

 

Megannyi promózás és vázlat mutogatás után végre leplezetlenül és teljes egészében megmutatta az új Mokkát, egyben pedig nagyjából az elkövetkező 10 évre érvényes márkaarculatát is az Opel. Az elejét már láthattuk az újdonságnak pár hete, viszont így egyben mégis a meglepetés erejével hat az összkép, azaz első pillantásra feltűnhet, hogy minden eddiginél trendibb gömbvillámosokra számíthatunk az elkövetkező években.

A fronton tehát ott van a már korábban is említett, a lámpákat is magába foglaló “rostélyos” orrkiképzés, a hátsó rész viszont meglepően hű tudott maradni az elmúlt évek dizájnjához. A hátsó lámpák vékonyabbak és “élesebb” hatással bírnak, de a formájuk tekintetében majdnem megegyeznek azzal, amit már az Astrán is láthattunk, a C-oszlop elválasztása pedig a Crossland modellekről lehet ismerős.

hirdetés

Ami viszont teljesen új és az eddigi lépésekhez képest megdöbbentő módon bátor, az a beltér kialakítása. Itt az új “Pure Panel” névre keresztelt elrendezés uralja az összképet, mely lényegében a teljes mértékben összeillesztett digitális műszeregységet és infotainment kijelzőt jelenti. Ennek köszönhetően a 12 és a 10 colos képernyő látványosan nagy felületet alkot, viszont szerencsére sok funkciónak meghagyták a fizikai gombjait is a mérnökök, hogy vezetés közben ne vesszünk el a menürendszerek útvesztőjében.

További érdekesség, hogy bár lesz a Mokkából benzines és dízel változat is a későbbiekben, a nyár végén induló forgalmazáskor csak és kizárólag elektromos kivitelben lesz elérhető. Ez természetesen a korábban már a Peugeot palettában megismert villanyos hajtásláncot jelenti, azaz a 136 lóerős elektromos motort és a hozzá tartozó 50 kWh-s akkumulátor csomagot kapják majd meg a megrendelők. A Mokka elektromos hatótávolsága így WLTP szabvány szerint mérve 322 kilométer, az energiagazdálkodás hatékonysága érdekében pedig maximum 150 kilométeres óránkénti végsebességet lehet elérni vele.

hirdetés
Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button