Gyári közreműködéssel ült le az új Opel Astra
Az Opel Astra sosem állt távol a tuning világától, hiszen eddig minden generációra komplett szisztémákat építettek és a rajongók sem fogták vissza magukat, ha éppen őrültségről van szó. Most itt az első fecske az új generációból is, természetesen most még gyári közreműködéssel.
Az Opel Astra az európai tuningélet egyik ikonikus modellje. Igaz, hogy a VW Golf közösségekkel nem igazán versenyezhetnek az Astrások, de évtizedek óta megtalálhatjuk a gömbvillámosok sikersztoriját a neves tuningkiállításokon is.
A most nemrég bemutatott új Astra generáció azonban még nem igazán jutott el odáig, hogy egymást üssék érte a tunerek, ezért a gyáriak úgy gondolták, hogy most megadják a kezdőlökést egy kedvcsináló átalakítással.
A munkára az XS Carnight műhelyt kérték fel, akik kimondottan kedvező alapokat láttak az autóban. Olyannyira, hogy a karosszériát nem faragták át, még a gyári lökhárítókat is megtartották. A kocsi azonban kapott egy állítható, légrugós futóművet, agresszív dizájnnal rendelkező 20-as felniszettet és nagyfényű fehér fényezést. Erre kerültek rá a legendás Opel Motorsport csíkozások, melyek által még inkább német lett az alapvetően francia technika.
A hibrid hajtásláncot sem bolygatták meg a srácok, így a bemutató modell 180 lóereje a gyári beállításokból ered továbbra is. Érdekes, hogy az XS mesterei miért nem az erősebb, 225 lovas PHEV variánst kapták meg a melóhoz, de talán azért, mert az átlag tunerek sem mindig a legizmosabb példányokat veszik kezelésbe.