Belsőégésű motorokkal is bemutatkozott az Opel Mokka
Bár az Opel inkább mint elektromos autót szereti emlegetni az új Mokkát, nem szabad elmenni a belsőégésű motorokkal szerelt változatok mellett sem, melyekről most minden kiderült.
Az Opel a Mokka új generációjával elsődlegesen az elektromos palettát bővítette ki, ezért történhetett, hogy első körben a villanyos változat kapott hivatalos premier dátumot. Most viszont végre a benzines és dízel variánsokról is lehullt a lepel.
Ami elsőre feltűnik, hogy az elektromos variáns jellegzetességének számító rostély orrkialakítás itt is megmarad, azaz továbbra is egy a fényszórókat és az emblémát is takaró átlátszó műanyag réteg található a hagyományos értelemben vett hűtőmaszk helyén. Na de akkor honnan kapják a levegőt a motorok? A lökhárító méretes nyílásaiból, melyek egyszerre funkcionálisak és dinamikusabb hatást is kölcsönöznek az autónak, főleg az új GSi Line felszereltséggel párosítva.
A vásárlók tehát most már benzines és dízel motorokat is kérhetnek az újdonsághoz, egészen pontosan az előbbiből két darab, az utóbbiból viszont már csak egy áll a rendelkezésünkre a hajtáslánc kiválasztásánál.
A belépő szintet az 1,2 literes háromhengeres turbós benzines egység jelenti 100 lóerős teljesítménnyel és hatsebességes manuális váltóval. Akinek ez nem elég, az választhatja ugyan ezt a motort 130 lóerős teljesítménnyel, amihez már akár nyolcsebességes automata váltó is kérhető.
A dízel paletta egyetlen tagja lesz az 1,5 literes négyhengeres, mely 110 lóerős teljesítményt képes leadni 250 Nm nyomaték mellett. Az automata váltó sajnos itt sem játszik, viszont a hatsebességes manuális egységgel egészen parádés 3,8 literes fogyasztás érhető el 100 kilométerenként a gyáriak szerint.