Alig van egy éve a piacon, máris javítottak a Bentley zászlóshajóján
A Bentley tavaly rukkolt elő a Flying Spur legújabb generációjával, így igazán semmi sem indokolná a beavatkozást. A gyártó viszont rájött, hogy még csendesebb lehet az utaskabin néhány apróbb módosítással, így gyorsan javították a “hibákat”.
A Bentley régen a sportosságról, ma viszont inkább a feltétel nélküli luxusról és kényelemről szól. A gyáriak folyamatosan csiszolgatják a modelljeiket, hogy a lehető legkifinomultabb élményt garantálják a vásárlóknak, így nem riadnak vissza attól sem, ha egy teljesen új koncepcióba kell belenyúlniuk. Így történhetett, hogy a Flying Spur legújabb generációjának leleplezése után alig egy évvel, máris módosítanak a szakik az autón.
Egészen pontosan arról van szó, hogy minden eddiginél csendesebb utaskabint alakítottak ki pár apróbb részlet átalakításával. Az új “Virtual Prototyping” eljárásnak köszönhetően ugyanis számítógépes szimulációkkal az eddigieknél aprólékosabb tesztelési folyamatot tudtak kialakítani úgy, hogy ahhoz nem is kell fizikai modelleket megépíteni. Ténylegesen már csak a teljesen optimalizált változat kerül megépítésre, ami csökkenti a fejlesztési költségeket és a végeredmény szempontjából is előrelépésnek számít.
“A Virtuális Prototípus használatával a Bentley-nek sikerült optimalizálni a Flying Spur minden alkatrészét, először a virtuális világban, mielőtt fizikai alkatrészeket hoztunk volna létre. Ezzel az ügyfeleinknek a legcsendesebb kabinon belüli élményt tudjuk nyújtani”- mondta Simon Noble, a Bentley akusztikáért felelős mérnöke.
Ha már hozzányúltak a kocsihoz, akkor viszont egy picit átgondolták a felszereltséget is a gyáriak. A frissítés után már alapáron jár a vásárlóknak a táblafelismerő rendszer, a kéz nélküli csomagtérnyitás, a továbbgondolt vezetést segítő rendszer, a levegő ionizáló és a felsőnézetes kamerakép. Egy új szürke fényezés is feltűnt a palettán, így a Bentley vásárlók már 63 különböző árnyalat közül választhatják ki a nekik legjobban tetsző megoldást.