______________________________________________________________
hirdetés
Autós Hírek

Alaposan egyszerűsítette az emblémáját a Volvo is

hirdetés

Az autóipar új, villanyos fejezetére átdolgozott márkaarculattal készülnek a gyártók. Ez természetesen új dizájnelemeket is jelent. Érdekes, hogy a legtöbb gyártó az egyszerűsítés irányába mozdult el, akárcsak most a Volvo.

 

Az elmúlt két évben sok autógyártó mutatta be az új márka arculatát, mellyel főként a villanyos korszakra készülnek fel. Ezek többsége természetesen embléma-változtatással is járt. Azt gondolhatnánk, hogy a márkák a látványos és komplikált megoldásokra mentek rá, de a helyzet közel sem így fest.

Itt van például mindjárt a Volvo esete, aki a jövőben az eddigi, 2000 óta használt 3D hatású logó helyett egy jóval egyszerűbb, egyszínű 2D-s mintát alkalmaz majd. A kör alakú perem keskenyebb lett, a belső “szalag” mintázat teljesen eltűnt, a nyíl pedig mostantól elkülönül a karimától.

hirdetés

A Jalopnik értesülései szerint a gyártó az új emblémát jövőre kezdi el használni, de először csak marketing jelleggel. Az autókon 2023 folyamán jelenhet majd meg.

Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button