______________________________________________________________
hirdetés
Autós Hírek

Úgy viszik a Lamborghiniket, mintha nem lenne holnap

hirdetés

A Lamborghini jelentette be, hogy évről-évre egyre több autót sikerül értékesíteniük. A Covid-járvány óta tart a kiugró siker, amit a gyártó a YOLO, azaz a “csupán egyszer élsz” jelenségnek tud be.

 

Anno a Covid járvány kitörése után egy igencsak érdekes jelenséget figyelhettünk meg az autóiparban. Az átlagos modellek értékesítései gyakorlatilag nullára estek, ám a szupersportkocsik és a luxusautók iránti kereslet elkezdett nőni.

A Lamborghini például azóta is évről-évre dönti meg a saját rekordjait, ami valószínűleg idén is meg fog történni. Az olasz gyártó ugyanis 2024 első félévében 5558 autót adott el, így nem lehetetlen, hogy év végére ez a szám 11 ezer fölé szökik. Ezzel meg is lenne az újabb rekord, megdöntve a tavalyi 10 112 példányszámos eredményt.

hirdetés

De mi okozza a sikert? A Lamborghini vezérigazgatója, Stephan Winkelmann beszélt erről a Yahoo! Finance magazinnak. “A Covid-járvány óta van jelen az életünkben a YOLO jelenség – You Live Only Once (Csak egyszer élsz)- ami annyit tesz, hogy a globális és a piaci krízis és a geopolitikai változások ellenére az emberek hozzá akarnak jutni az autóinkhoz, nem akarnak lemaradni.”- hangzott a kijelentés, majd Winkelmann azt is hozzátette, hogy nagyon úgy néz ki az eddigi idei adatok alapján, hogy még nincs vége a felfutásnak, főleg annak a tükrében, hogy számtalan újdonság kerül fel a közeljövőben a palettára, köztük a Huracán utódjának szánt Temerario.

A Lamborghini-vezér szerint tehát lényegében a Covid-járvány miatt a tehetősebb emberek elkezdték élvezni a pénzüket, azaz inkább megveszik, amire vágynak, mint hogy akár egy egészségügyi vagy gazdasági vészhelyzet miatt erre később ne legyen alkalmuk.

hirdetés
Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button