Feflrissült a Honda HR-V
Mintegy három évnyi piaci jelenlét után kapott egy enyhe frissítést a Honda HR-V. A hajtáslánc nem változott, Európában továbbra sem lehet összekerék-meghajtással kérni a hibrid rendszert.
A Honda HR-V jelenlegi generációja 2021-ben mutatkozott be, így mondhatni, hogy még nem igazán szorulna ráncfelvarrásra. A japánok azonban szeretik frissen tartani a kínálatukat, így most mégis módosítottak egy-két apróságot az autón, amit első körben Angliában mutattak be.
Külső tekintetében például az új hűtőmaszk-dizájn tűnhet fel, illetve minimálisan módosult a lökhárító alja is. A fényszórók is megváltoztak, sötétebbek lettek a belső betétek és más a LED-es rajzolat. Mindezeken felül egy új zöld, kék és szürke árnyalat is érkezett a választható színek palettájára.
A belső térben apróbb változtatásokat vehetünk észre a praktikum jegyében. Ilyen például, hogy nagyobb nyílást kapott a vezeték nélküli telefontöltő, így kényelmesebb mostantól a használata. A gyártó elmondása szerint extra hangszigetelést is kapott a karosszéria, ami minden eddiginél csöndesebb belteret eredményez, bár ezzel eddig sem voltak kimondottan bajok.
Természetesen technikai szinten is történtek előrelépések. Tovább fejlesztették például a kamerarendszert, illetve az adaptív tempomat és sávtartó most már képes a városi dugók kezelésére is, azaz nullára fékez és újra elindul, ahogy a tötyörgés folytatódik.
Hajtáslánc tekintetében nem változtattak semmin a japánok, azaz az európai piacon továbbra is marad az 1,5 literes benzines erőforrásra épülő hibrid rendszer, mely 131 lóerő leadására képes és kimondottan az első tengelyt hajtja meg, míg az ázsiai piacon ez a felállás kérhető összkerék-meghajtással is.