Európában gyengébb a Ford Mustang GT
A Ford Mustang legújabb generációja természetesen Európában is kapható, de a GT verzió nálunk valamivel gyengébb, mint az amerikai piacon.
A Ford Mustang már egy ideje globális modell, így nem meglepő, hogy nálunk is kapható lesz a hetedik generáció. Azonban az európai piacos változat mégis különbözik valamiben az amerikaitól.
Dizájn tekintetében nincs eltérés, azaz mi is ugyanúgy megkapjuk az agresszív lökhárító-kialakítást, a vékony LED fényforrásokat, a belső térben pedig a 12,4 colos digitális műszeregységet és a 13,2 colos Infotainment kijelzőt.
A kabrió kivitel is választható ugyan úgy a helyi piacon. Erről annyit kell tudni, hogy a teljesen szigetelt és bélelt tető nyolc másodperc alatt nyitható és zárható, ráadásul a csomagtartóba rejtve még marad elég hely akár két golftáskának is.
Ami viszont eltérés az amerikai és az európai kivitel között, az a gépháztető alatt keresendő a GT modell esetében. Ennek az 5 literes V8-as motorja ugyanis Amerikában 487 lóerő leadására képes, nálunk viszont az emissziós értékeket szem előtt tartva 446 lóerőre korlátozzák a gyáriak. Persze, ez nem jelenti azt, hogy az európai vásárlók lomha autót kapnának, de azért mondjuk egy gyorsulási versenyen okozhat meglepetést, ha összeakadunk egy import amerikai példánnyal.
Erőátvitel tekintetében ugyanaz a lehetőség mindkét piacon, azaz választhatunk, hogy a hatsebességes manuális vagy tízsebességes automata sebességváltót szeretnénk.
Opcionális lehetőségként van jelen a Brembo fékeket is kínáló Performance csomag, illetve a MagneRide futómű, mely a másodperc ezredrésze alatt képes változtatni a beállításokon, hogy minden pillanatban a lehető legjobb tapadás álljon rendelkezésre.