Elektromos városjáróként éled újjá az Isetta
Amit az 50-es években a kényszer szült, az ma már a divat jegyében dobható piacra. Így lehet, hogy visszatér az Isetta is, bár most már nem BMW emblémával.
Az 50-es években a nehéz gazdasági helyzet (a második világháború után vagyunk) és a kényszer szülte meg a mini autókat, melyek közül kiemelkedő népszerűségre tett szert a BMW Isetta. A bajor parányi autócska ma már inkább aranyos, mint komoly, ám a gyűjtők érthető módon odáig vannak érte.
Ennek is köszönhető, hogy a német Artega most ismét elővette a sokak által ismert formát és elektromos autóként dobja azt piacra. Nem árulnak a srácok zsákbamacskát, azaz a Karo-Isetta névre keresztelt modellt kimondottan városi használatra ajánlják, csupán 200 kilométeres hatótávval és 90 kilométeres óránkénti maximális sebességgel. További kompromisszum, hogy a gyári adatok szerint az Artega Karo-Isetta összesen 200 kilóval terhelhető, bár jobban meggondolva ennél nehezebb cuccokat ésszerűen nem is lehet elhelyezni egy ilyen apró kasztniban.
Természetesen a különleges retro járgányok sosem számítottak olcsó mulatságnak, így jelen esetben sem szabad komolyabban meglepődni a 18 ezer eurós alapáron, ami néhány extra opcióval könnyen 25 ezer euró környékére is feltornázható.