Autós HírekFlotta

Renault Master sok extrával

Árunak, sofőrnek egyaránt

Lassan reméljük a feledés homályába merül a pandémia korszaka, de a 2020-as esztendő mindenki számára rendkívüli időszak volt, minden egy kicsit másképp működött és azt hiszem az emberiség egy emberként összefogva igyekezett megoldást találni a jövőre. Ebben a túlélési időszakban merült fel, mint lehetőség az A-Tee Trans Kft kínálatába a hűtött áruk szállítása. A gyógyszereket, illetve gyógyszer alapanyagokat csak igen szigorú feltételek között lehet fuvarozni, mert hőmérséklet-érzékeny termékek, így megbízható hűtős áruszállítóra van szükség. Ehhez nyújt immár több éve segítő kezet az MHC Mobility, hiszen az egyedi módon összeállított Renault Master furgonokkal segítik a solymári székhelyű cég munkáját.

 

Az A-Tee Trans Kft., éppen 10 évvel ezelőtt kezdte el akkor még egy autós vállalkozásként tevékenységét, de mára már egészen komoly flottával rendelkezik a furgonok és teherautók között is. Ahogy arról Prima Attila tulajdonos beszámolt nekünk, mindig az élet adott egy plusz lépést a cége számára. A kezdeti időszakban például az egyik kamion meghibásodása után, olyan árajánlatokat kapott a jármű hazaszállítására, hogy saját kézbe vette a dolgokat és maga hozta haza autóját, így viszont bekerült a cég tevékenységei közé az autó- és furgonmentés is.

A hűtős flotta felállításában is jelentős szerepe van a véletlennek, hiszen egyszer egy meghibásodott furgon csereautójaként került hozzájuk egy hűtős verzió. Ezt a kocsit alaposan áttanulmányozva ebbe a világba is beleásta magát a cégvezető és ezzel tovább bővült a tevékenységi kör.

Néhány éve már határozott elképzelésekkel fordult az MHC Mobility-hez, egy olyan járművet nézett ki, amelyben a sofőrök számára jut hely a pihenésre is. A hűtős autók esetében ugyanis sokkal nehezebb megoldást találni a fekvőhely kialakítására, de ezzel a koncepcióval, amelyet a most bemutatott Renault Master követ, nem sérül az áruk elhelyezése és a pilóta is kényelmesebben tud lepihenni a cég korábbi megoldásához képest. Attila ugyanis nemcsak megköveteli a maximumot munkatársaitól, hanem igyekszik minden feltételt is biztosítani a tökéletes munkavégzéshez.

A Renault Master különlegessége ebben a formában a kabinra szerelt hálófülke. Mint egy lakóautó hálórészébe ebbe is álló helyzetben tud felmászni a pilóta, és kb. egy 2,1 x 1 méteres részben tud így lepihenni. A fülke rendelkezik két oldalalsó, nyitható sötétített ablakkal, illetve a tető közepén még egy vészkijáratként is funkcionáló ablak is megtalálható. A kényelem fokozása érdekében van LED lámpasor, USB-csatlakozók és állófűtés/hűtés is.
Bármilyen meglepő a gyakorlati tapasztalatok alapján ezzel a hálófülkével nem is fogyaszt többet a Master, mert pont, mint egy jól méretezett légterelő a hűtő teteje fölé irányítja a menetszelet. Néhány darab már használatban van és a sofőrök eddig pozitívan nyilatkoznak a megoldásról.

A másik előnye ennek a kialakításnak, hogy a raktér térfogata így nem vált kisebbé, pont elfér benne a több raklapos szállítmány. A közúti és hálózati raktér hűtésről-fűtésről a Thermo King V-300.50 Max készüléke gondoskodik. Az ügyvezető által választott rendszer segítségével az irodában is látható a raktér pontos hőmérséklete. Ha abban valamilyen drasztikus változás állna be, akkor kapcsolatba tudnak lépni a sofőrrel, hogy cselekedjen a hiba elhárításában. Ez jellemzően a svájci határon szokott előfordulni, ahol még van vámkezelés és a furgont a sofőrnek el kell hagynia, be kell zárnia az ügyintézés idejére. A rendszert a közeljövőben úgy fogják kibővíteni, hogy mindezt az adott autó vezetője is lássa a saját mobiltelefonján.


Összességében a Renault Masterek műszaki színvonalával, megbízhatóságával is elégedett az ügyvezető, ugyanis a korábban használt márka modelljeire nem ez volt jellemző. Speciális igényekhez speciális megközelítés, az MHC Mobility-nak a gyógyszerek szállítására is van mobilitási megoldása.

szerző: MHC Mobility

szponzorált tartalom

Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button