______________________________________________________________
hirdetés
Autós Hírek

A Stellantis nem osztja fel elektromos és nem elektromos részekre a cégeket

hirdetés

Számtalan gyártó úgy készül az elektromos jövőre, hogy lényegében már most elkezdte több részre osztani az adott márkát. Főleg az elektromos és a nem elektromos részleg egymástól elkülönülése a cél, viszont a Stellantis cégóriás abszolút nem lát ebben fantáziát.

 

Az elektromos átállás sok márka életében egyben a részekre tagolódást is jelenti. Bizonyos gyártók külön elektromos márkákat és modellcsaládokat alakítanak ki, míg mások az üzleti részlegeket tagolják elektromosra és nem elektromosra. A Ford például a legitóbbi híresztelések szerint az EV üzletágának egy részét ki is szeretné szervezni máshova, hogy ezzel új befektetőket szólítson meg. A Stellantis viszont teljesen másként látja a dolgokat, legalábbis erről számolt be Richard Palmer, a cégóriás üzleti igazgatója egy a Reuters számára tett interjújában.

“A vállalatokat és a rendelkezésre álló eszközöket együtt kell átvinnünk ezen a folyamaton. Mindezek mellett megvannak az előnyei annak, ha az infrastruktúra felépítéséhez szükséges anyagi fedezetet a belsőégésű motorokkal foglalkozó részleg helyben képes is előteremteni”- hangzott az igazgató állítása.

hirdetés

Palmer ezzel arra célzott, hogy a Stellantisnak abszolút nincs anyagi értelemben vett félnivalója, hiszen az első negyedévben 13 százalékkal tudták növelni a bevételeiket úgy is, hogy közben a félvezetőhiány erősen sújtja még az autóipart.

A cégóriás tehát a jövőben is arra törekszik, hogy a már meglévő paletták alakuljanak át, illetve igyekeznek minél többet kihozni a jelenlegi gyártósorokból, ami persze kevesebb pénzt igényel, azaz továbbra sem kell mindenáron befektetők után nézniük.

hirdetés
Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button