Autós Hírek

Nem egyetlen típussal, hanem egy egész SUV modellcsaláddal készül a Ferrari a közeljövőben

A Car Magazine belsős informátorokra hivatkozva jelentette ki, hogy a Ferrari első SUV modelljét két másik átirat is követi majd az elkövetkező öt évben, melyek ráadásul teljesen elektromos hajtással kerülnek majd bemutatásra.

 

Bár jó ideig a Ferrari azon az állásponton volt, hogy a sportkocsikkal foglalkozó márka palettájába nem kell egy SUV modell, ez a nézet két évvel ezelőtt alaposan megváltozott. Most már tudjuk, hogy készül a Purosangue, mely a gyártó első ilyen jellegű járgánya lesz, most pedig a Car Magazine jelentése arra is rávilágít, hogy viszont nem az egyetlen.

Kiderült ugyanis, hogy az F175 kódnéven fejlesztés alatt álló Purosangue (2022) után nem sokkal érkezik két másik hasonló, ám mégis sok ponton különböző járgány az olaszok kínálatába. Ezekről annyit lehet tudni, hogy F244 (2024) és F245 (2026) kódnéven kerültek megemlítésre és nem hibrid hajtást kapnak majd, hanem teljesen elektromosat.

További részletekbe a két újdonsággal kapcsolatban megerősített gyári információk hiányában még korai lenne belemenni, ám a Car Magazine jelentése a már eddig is emlegetett Purosangue kapcsán is kitér néhány új információra. Ilyen például, hogy gyári dokumentumok világítottak rá arra, hogy a piaci bevezetésekor egy 4 literes V8-as egységre épülő hibrid rendszert találhatunk majd benne, de a platform, amire épül, lehetővé teszi a V6-os és V12-es erőforrások alkalmazását is. Ezzel a gyártó könnyen reagálhat a későbbiekben más piaci és vásárlói igényekre is, azaz a kezdeti 700 lóerő körüli teljesítmény lehet több és kevesebb is a jövőben.

Nem meglepő az sem, hogy a Ferrari SUV modelljei leginkább aszfalton érzik majd jól magukat, azaz jóval sportosabb formában hódol be a crossover igényeknek az olasz márka, mint ahogyan azt például a Bentley vagy a Lamborghini tette. Persze, sok rajongó számára még mindig fáj, hogy a Ferrari kapcsán emelt hasmagasságú (és most már elektromos is) modellekről beszélgetünk, de el kell fogadni, hogy még mindig a profit határozza meg egy gyártó életben maradását és sikerét. És ha ez kell újabb vásárlók szalonba csábításához, akkor nem lehet szemet hunyni a lehetőségek mellett. Sokaknak már bejött ez a húzás és biztosak lehetünk abban, hogy az ágaskodó lovacskás márka termékéért is pillanatok alatt rengeteg tehetős vásárló leteszi majd az asztalra a várhatóan 300 ezer euró feletti összeget. Ezzel nagyon mellényúlni manapság nem lehet!

(képek forrása: Car Magazine)

Címkék

Hasonló tartalmak

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button