Autós Hírek

Ettől a reklámtól őrjöngve fogod majd a fejed

A Toyotánál kitalálták, hogy készítenek egy reklámszpotot a mostani Supra GR-nek, tudjátok, ez az ötödik generációs modell. Egy olyan reklámszpotot akartak, ami megmutatja az autó képességeit. Csakhogy egy ilyen autó képességeit megmutatni kizárólag versenypályán lehet, ami viszont a többségnek nem valami életszerű. Utcán, valós környezetben? Kizárt, mert hát, egyszer ugye, van 340 lóerőd, 500 newtonmétered, aztán van még egy 4,3 másodperces 0-100-ad, no meg egy hátsókerék-hajtásod. Kikapcsolható kipörgésgátlóval, sperrel, kis kormányszöggel…

Elképzeled a reklámot, ami itt következne, és tudod, hogy az összes pol-korr országban – amelyek az ilyen autók legnagyobb felvevőpiacai is egyben – azonnal betiltanák. A GR Supra és az, ahogy ezt manapság hirdetni lehetne, jól rámutat korunk egyik legnagyobb autós ellentmondására: egyfelől ott az óriási igény a biztonságra és a szabályok betartására, másfelől ott van az efféle szabályok betartására minden korábbinál alkalmatlanabb autók dömpingje a szalonokban. Soha nem nyílt még ennyire széjjel ez az olló.

És akkor a Toyota – gondolom, nem a japánok, hanem valamelyik európai vagy amerikai reklámügynökségének tagjai – a humor eszközéhez nyúlnak, mert a helyzet olyan abszurd, hogy az már önmagában is röhejes. Majd a merev boardroom meetingek és a Halálos hajsza-filmek végletei között váltakozó jelenetekben azért csak sikerül elmondaniuk, miről szól ez az autó egyáltalán. ésdekes, hogy épp most jön ki a Toyota ezzel a kereszbe takarásokkal megtömött filmecskével, amiben egy Supra-köntösbe tett Z4-es szerepel – hiszen épp a múlt héten adtunk hírt itt a Speedzone-hu-n arról, hogy végre-valahára a BMW is elkezdte támogatni a driftet, mint sportot, avagy hobbit. Itt a videó, öt perc az egész.

Van benne sok-sok driftelés, néhány gyűlöletesen finomkodó céges idióta, Forma-1-es pizzafutár és versenyzőoverallos bevásárlás a zöldségesnél. Röhögni fogsz, számtalanszor a fejedhez kapsz, és a végén összekacsintasz a toyotásokkal, legfőképpen Toyoda Akióval, aki nemcsak a cég élén csücsül, hanem imád versenyezni is. Ők is tudják, mi is tudjuk, ez a lényeg.

Címkék

Hasonló tartalmak

Egy komment

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Back to top button