A peches szombat után Michelisz Norbert a vasárnapi időmérőt már technikai problémák nélkül tudta végigcsinálni, aminek meg is lett az eredménye: a harmadik leggyorsabb volt a kvalifikáción. Mindez azt jelentette, hogy a fordított rajtrácsos második futamon a nyolcadik rajtkockát foglalhatta el.
 
A szombati első futamot nem úszta meg rajtbaleset nélkül a mezőny, ezúttal viszont komolyabb összeakadás nélkül eljöttek az autók a piros lámpák kialvását követően. Michelisz megtartotta a nyolcadik helyét, egyúttal maga mögött tartotta az eddig taroló, Marokkóban már futamgyőzelmet és pole pozíciót is ünneplő csapattársát, Gabriele Tarquinit.
 
A harmadik-negyedik körre Michelisz kb. három másodpercre lemaradt a hetedik helyen előtte autózó James Thompsontól, ami vélhetően tudatos taktika volt a részéről. Egyrészt így próbálta hűteni a fékeit, ami a sok fékezéssel és kigyorsítással rendelkező utcai pályán kulcsfontosságú. Másrészt ahogy blogjában is írta, annyira szűk a hely, hogy szinte lehetetlen előzni Marokkóban, így inkább kivárt, hátha hibázik előtte valaki.
 
Az utcai pályákra jellemző monoton vonatozás közben az jelentett izgalmat, hogy a nyolcadik körben Gianni Morbidelli kiforgatta Szabó Zsoltot, akinek az autója veszélyes helyen keresztbe megállt a pályán. Szerencsére mindenki ki tudta kikerülni, de be kellett jönnie a biztonsági autónak, amíg kimentették a Cuprát.
 
Két kör után alighogy kiment a safety car, jöhetett is vissza a pályára, ezúttal Benjamin Lessennes állt bele a falba. A 15. körben folytatódott a verseny, Rob Huffnak a gumijai fogytak el, Michelisz így előrelépett a hetedik helyre, mögötte pedig Tarquininek lett műszaki gondja, ki is állt a bokszba. Norbi helyzete innen már nem változott, a hetedik helyen intették le, amiért hat pont járt neki.
 
A főfutamon a harmadik helyről indulva Michelisz jobban kapta el a rajtot, mint a második Yvan Muller, de a francia rászorította őt a falra. Norbinak emiatt fékeznie is kellett, és két helyet veszített, visszacsúszott az ötödik pozícióba, Björk és Ehrlacher is megelőzte, kihasználva a lehetőséget. Muller megúszta egy utolsó figyelmeztetéssel.
 
A hetedik körben Vervisch fékhiba miatt elszállt, és be is kellett jönnie a biztonsági autónak, hogy elszállítsák az Audit. Ezalatt Michelisz jelezte a csapatrádión, hogy gond van a váltóolaj hűtésével - elképzelhető, hogy megsínylette a technika a fallal való találkozást. Nem is tudott nyomást helyezni Norbi a Hyundaijal az ötödik helyen autózó Ehrlacher-ra, két másodperces hátrányból követte őt.
 
A 15. körben Berthon állt keresztbe a pályán, újra bejött a biztonsági autó. Ezután az élmezőnyben egy jelentősebb esemény történt csak: a 19. körben Björk és Muller helyet cserélt a második-harmadik helyen. Michelisz maradt az ötödik, amivel 13 pontot szerzett, a hétvége során pedig összességében 22-t gyűjtött.
 
A bajnokság állása: 
 
1. Tarquini 62 pont
2. Björk 51
3. Vernay 41
4. Ehralcher 37
5. Bennani 32
6. Muller 29
7. Huff 24
8. Michelisz 22