Michelisz Norbert szerint nagyon nehéz helyzetbe került a Hyundai azzal, hogy a hollandiai hétvége előtt alaposan belenyúltak a teljesítménykiegyenlítő rendszerbe. "Többször visszanéztem utólag a Rob Huff-fal és Esteban Guerrierivel való nürburgringi ütközéseimet, és be kell látnom, hogy mindkét esetben lehettem volna óvatosabb" - írta Michelisz a blogján. "Például az argentin akciója előtt úgy éreztem, hogy kellőképpen zártam az ajtót, és már nincs hely mellettem, de kívülről nézve egyértelművé vált, hogy nem vesztettem volna semmit azzal, ha még jobban oldalra helyezkedek a kanyar előtt, amivel megelőzhettem volna, hogy beszúrjon mellém és nekem jöjjön. 
 
Az elmúlt években nem volt jellemző rám, hogy így nyitva hagyom a kaput valaki előtt, de ebben talán az is benne van, hogy a mostani szezonban mindenre fel kell készülni. Olyan helyeken és szituációkban is próbálkozunk az előzésekkel, ami egyáltalán nem volt megszokott korábban. Annyira ádáz harc folyik minden egyes pontért, annyira kiélezett a versengés, hogy mindenki merészebbé vált egy kicsit. Talán az ösztönösen érzettnél még konzervatívabban fogok védekezni ezután. Hiszek abban, hogy ha tudatosítom magamban, hol reagálhattam volna jobban, ha alaposan kielemzem a kérdéses eseteket, akkor a jövőben nem adok hasonló esélyeket az ellenfeleknek.
 
Volt egy-két balul sikerült helyzet az utóbbi futamokon, amiken dolgozni kell, és javítani is fogok rajtuk, de nem kell alapjaiban véve máshogy csinálnom semmit. Az egy körös tempóm rendben van, a szezon mind a hat eddigi időmérőjén a legjobb háromban végeztem, ami azt mutatja, hogy nincs nagy baj, jól érzem magam az autóban. Ezt az időmérős jó sorozatot szeretném folytatni Zandvoortban is az előttünk álló hétvégén, amiben segítségemre lesz, hogy van már némi tapasztalatom a pályáról. 
 
Azt vettem észre, hogy idén a plusz egy kvalifikációs és plusz egy futamos lebonyolításban felértékelődött a pályaismeret jelentősége, én pedig 2016-ban a TCR Benelux sorozat vendégpilótájaként már versenyeztem Hollandiában egyszer. Nyilván nem ismerem annyira a pályát, mint mondjuk Tom Coronel, akinek olyan lesz ez a hétvége, mint nekem a Hungaroring, de szép emlékeket őrzök Zandvoortról. Két éve egy futamgyőzelmet és egy harmadik helyezést értem el ott, persze az egy teljesen másik bajnokság volt.
 
Nagyon várom már ezt a hétvégét, mert Zandvoort egy igazi régi vágású, lendületes versenypálya, amilyeneket kifejezetten szeretek. Engem a hagyományos angol pályákra emlékeztet, mint például Brands Hatch. Bízom benne, hogy ha a Nordschleifén a mezőny legnehezebb autójaként is erős tudott lenni a Hyundai, akkor Zandvoortban is lesz lehetőségünk jó eredményeket elérni, mert ha pusztán a pálya jellegét nézem, akkor mini Nürburgringnek is beillik. Itt is vannak szintkülönbségek, nagy tempóval teljesítendő beláthatatlan kanyarok, tehát bevállalós részek.
 
Már legutóbb a Nürburgringen is a Hyundai volt a legnehezebb autó a mezőnyben, de a legfrissebb BoP-ben további változásokat hoztak a Hyundai kárára. A pluszsúlyok mellett visszafogták 97,5 %-ra a motorteljesítményt és 20 milliméterrel megemelték a hasmagasságot, miközben a rivális márkák újabb kedvezményeket kaptak. Nem akarok túlzottan pesszimista lenni, de azt sem tartom kizártnak, hogy ezzel a Hyundai esélyei ellehetetlenülnek Zandvoortban. 
 
A Nürburgringen kellemes meglepetés volt, hogy a legnehezebb autóval is gyorsak tudtunk lenni, de a mostani változtatások alapjaiban befolyásolják az autó viselkedését. Így célként csak a legjobb tízbe kerülést tudom megfogalmazni a két időmérőre. A helyzetemet tovább nehezíti, hogy kaptam egy öt rajthelyes büntetést a Huff-fal való ütközés miatt, ezért az első futamon várhatóan a pontszerzésért is meg kell izzadnom. Abban bízom, hogy a fordított rajtrácsos második futamon egy jó rajtpozícióval talán sikerülhet dobogóért küzdenem."
 
A WTCR zandvoorti menetrendje
 
május 19., szombat
 
11.50-12.20 WTCR első szabadedzés
15.00-15.30 WTCR második szabadedzés
 
május 20., vasárnap
 
08.30-09.00 WTCR első időmérő
16.20-17.00 WTCR első futam (12 kör)
 
május 21., hétfő
 
08.30-09.30 WTCR második időmérő
12.15-12.55 WTCR második futam (12 kör)
16.35-17.25 WTCR harmadik futam (15 kör)