Miután a második időmérőn a 15. helyen végzett Michelisz Norbert, a pontszerzés lehetett a célja a második futamon Marokkóban, hiszen az új szisztéma szerint már az első 15 helyezettet pontozzák. A Hyundai magyarja a 14. helyről rajtolhatott, mert az audis Gordon Shedden öt rajthelyes büntetést kapott, amiért az időmérőn a sárga zászlós figyelmeztetés ellenére sem lassított.
 
A rajt után nem változott Michelisz pozíciója, maradt a 14. helyen. Ezután kezdődött a Marokkóban szokásos vonatozás: ahogy azt blogjában Norbi is jelezte, ezen a pályán egy körönként két másodperccel lassabb autóval is lehet védeni a helyezést, mert szinte lehetetlen előzni.
 
Nem is történt sok akció egészen a tizedik körig, és akkor is egy technikai meghibásodás volt a kiváltó ok: az élen haladó márkatárs, Nicky Catsburg autójában elszállt a fék, és a falba csapódott. A holland kiesésével mindenki előrébb lépett egy helyet, így Michelisz a 13. pozícióban folytatta a safety car mögötti sorban, amíg elszállították az összetört Hyundai-t.
 
Még a biztonsági autó mögött körözött a mezőny, amikor Ma Csing-hua defekt miatt kiállni kényszerült, így Michelisz egy újabb helyet nyerve a 12.-ként haladt tovább, és a leintésig már nem is változott a pozíciója. A futamot a másik márkatárs Gabriele Tarquini nyerte.
 
Shedden öthelyes rajtbüntetése csak a második futamra szólt, így a marokkói hétvégét záró harmadik versenyen Michelisz Norbert az időmérőn elért 15. rajtkockába állhatott fel, de előrébb Catsburg helye üresen maradt. A rajtnál azonban nemcsak egy, hanem két helyet lépett előre Michelisz, aki megelőzte Ma Csing-huát.
 
Még az első körben jártunk, amikor az élmezőnyben Tiago Monteiro és Yann Ehrlacher összeütközött, amivel mindkettejük futama véget ért - jöhetett be a safety car. Mindenesetre Michelisz így a 11. helyen folytatta a versenyt.
 
A második futamhoz hasonlóan ezután sokáig nem történt semmi, aztán műszaki meghibásodások kavarták fel az állóvizet: a 14. körben előbb az élen haladó Yvan Muller lassult le, és ment el mellette a teljes mezőny, majd kisvártatva Augusto Farfus is feladni kényszerült a versenyt váltóhiba miatt. Ezzel Michelisz már a kilencedik helyre lépett fel.
 
Két körrel a vége előtt az ötödik helyezett Jean-Karl Vernay Audija kötött ki a falban vélhetően fékhiba miatt, amivel Michelisz nyolcadiknak ugrott előre. Újra bejött a safety car, és már nem változott az állás. Így a Hyundai magyarja nyolc pontot szerzett a záró futamon, összességében pedig 17 pontot szerzett a marokkói szezonnyitón. Tassi Attila 11. lett, így ő is megszerezte első pontjait.
 
A pontversenyben Michelisz a 11. helyen áll, Thed Björk 61-gyel vezet. A legjobb Hyundai-pilóta Tarquini, aki 49 pontjával harmadik. A WTCR április 27-28-án a Hungaroringen folytatódik.