A kínai fennhatóság alá került és a feltámadásban reménykedő Lotus átrajzolt emblémával ünnepli a márka életének új szakaszát. A legtöbb gyártó ilyen esetben az előzőnél dizájnosabb és modernebb variációt dolgoz ki, viszont most pontosan ennek az ellentettje történt meg.

Az új logó ugyanis visszafogottabb az előzőnél, lényegében minden 3d hatást és betű kielemelést eltüntettek róla. A Lotus feliratot sem hajlítják meg rajta most már, így teljesen úgy néz ki az összkép, mint ha nem az új, hanem az autózás hőskorából szármaó grafikát mutatták volna be. Ez azonban most nem hiba, hanem előre eltervezett koncepció!

A márkaképviselet ugyanis elárulta, hogy a neves gyártó visszatér a gyökerekhez és az egyszerűség mellett az élvezeti értékre helyezik a hangsúlyt. Pontosan úgy, ahogy anno Colin Chapman megálmodta a márkát: egyszerűséghez társított könnyedség.

A Lotus egyébként a nemrég bemutatott elektromos szupersportkocsija után egy hvisszafogottabb sportkocsit és egy SUV modellt készül bemutatni a közeljövőben.