A Jeep Camp rendezvényen leplezték le a platós Gladiator európai változatát. A 2020 év elején kereskedésekbe kerülő autó lényegében megegyezik az amerikai piacon vásárolhatóval, egyetlen óriási különbséget leszámítva: a motorját.

Ugyanis míg a tengerentúlon a benzines 3,6 literes 290 lovas Pentastar V6-ossal árulják, nálunk csak és kizárólag dízel formában lesz jelen az autó. Fontos tény viszont, hogy nem a Wrangler (és az Alfa Romeo Giulia) 2,2 literes 200 lóerős blokkját kapja meg a Gladiator, hanem a teljesen új fejlesztésű, úgynevezett EcoDiesel egységet. Ez egy 3 literes gázolajos motor, mely 260 lóerős teljesítmény mellett nem kevesebb mint 600 Nm nyomatékkal büszkélkedhet. Az erőátvitelről a már megszokott nyolcsebességes automata váltó gondoskodik a platós terepes esetében is, természetesen terepváltóval kiegészítve.

Az árakról eddig nem esett szó, csupán azt árulták el a márka képviselői, hogy három felszereltségi szinntel (Sport, Overland és Rubicon) lesz kapható, természetesen alapáron felezővel és összkerékhajtással, drágább kivitelek esetében pedig zárható differenciálművel és terepgumikkal.