A BMW X6 immár harmadszorra indul versenybe a sportos szabadidő modellre vágyók kegyeiért. Mivel megjelenése óta ez az egyik legsikeresebb X-es modell, mindenképpen nagyot kellett durrantania a dizájnereknek és a mérnököknek is, hogy továbbra is megőrizze a típus az előkelő helyét a piacon. Azt hisszük, hogy ez sikerült is.

Az új generáció megjelenése ugyanis nem a paletta többi tagjáról lett összeollózva, hanem felfedezhető benne az egyediség. Persze, az első fényszórók az X5 sajátjai, ám ott van például a hűtőrács, mely nem csak nagy, hanem sportosan kifelé keskenyedik és igény esetén világít. Bizony világít! Fizetős extraként ugyanis lehet olyan hangulatfényt kérni, mely kiemeli a rácsokat. Ez alapvetően nyitáskor és záráskor villan fel, de menet közben is aktiválható egyetlen gombnyomásra. Hátul az X4 lámpatesteit láthatjuk fejre állított formában, illetve az M-es csomagnál járó diffúzor imitáció jóval hangsúlyosabb, mint az elődöknél.

Fontos újítás, hogy most már az X6 is szenzorokkal tapogatja az utat, és ha kátyút észlel, villám gyorsan állít a futómű karakterén, hogy a bent helyet foglalók a lehető legkevesebbet érzékeljék az úthibából. Ezen felül opcionális tételként kérhető a légrugózás, mellyel 8 centis tartományban lehet állítani a hasmagasságot és az összkerék kormányzás is.

A BMW a vezetéstámogató rendszerek hadát építi be a nagy kupé SUV-jába, így a kocsi nem csak a ráfutásos baleseteket képes megakadályozni, hanem az oldalirányú forgalmat is figyeli, a gyalogosokról és a biciklisekről nem is beszélve.

Kezdetben négyféle motorral kérhető az új X6. A benzines frontot a 340 lóerős 3 literes xDrive i40 és az 530 lóerős új fejlesztésű 4,4 literes V8-as motorral szerelt M50i képviseli. A dízel palettán az xDrive 30d és az M50d szerepel 240, illetve 450 lóerős teljesítménnyel.