Észak-Amerikában a BMW nincs megelégedve a gyári szervizhálózat gyorsaságával, így egy új technológiai megoldással szeretnék meggyorsítani a munkálatokat. A BMW és Mini gyári szervizek szerelőit ellátják TSARAVision szemüvegekkel.

Ezek olyan eszközök, melyek lehetővé teszik, hogy a szerelő úgy tudjon akár hangutasítással megtekinteni dokumentumokat és rajzokat, hogy közben nem hagyja el a munkát, sőt a szemét sem veszi le a munkadarabról. Ha ez sem segítene a problémák megoldásában, akkor videóhívást lehet kezdeményezni vele. Persze, nem az asszonyt fogja felhívni vele a szaki, hanem a BMW Észak-Amerika magasan képzett specialistáját, aki a központban ülve a képernyőjén élőben látja, hogy mit néz a kollégája a műhelyben.

A TSARAVision szemüvegeket egyelőre csak az amerikai márkaszervizekben használja a bajor márka, ám nem kizárt, hogy a későbbiekben Európában is megjelenik ez a futurisztikus megoldás.